Muziek / Muziekgames / THE MISSING LINK - chain
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 15:04 uur
Of het is iets met Scott
De film Legend is geregisseerd door Ridley Scott
Grootste hit van Berlin is "Take My Breath Away", van de soundtrack van Top Gun... geregisseerd door Tony Scott
Maar dan heb ik weer een link nodig voor Kate Bush en Sam Brown. Al schijnt die laatste tegenwoordig in SCOTland te wonen
De film Legend is geregisseerd door Ridley Scott
Grootste hit van Berlin is "Take My Breath Away", van de soundtrack van Top Gun... geregisseerd door Tony Scott
Maar dan heb ik weer een link nodig voor Kate Bush en Sam Brown. Al schijnt die laatste tegenwoordig in SCOTland te wonen

0
geplaatst: 18 oktober 2011, 15:13 uur
David Gilmour is goed
Hij speelde gitaar op Count Three and Pray van Berlin.
Er werd tevens beweerd dat hij een flinke bijdrage in dit project had.
Bij Boys & Girls van Bryan Ferry speelde hij ook mee, zat in zijn begeleidingsband bij Live Aid.
Hij speelde gitaar op Count Three and Pray van Berlin.
Er werd tevens beweerd dat hij een flinke bijdrage in dit project had.
Bij Boys & Girls van Bryan Ferry speelde hij ook mee, zat in zijn begeleidingsband bij Live Aid.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 15:16 uur
Ah, dat van Berlin wist ik niet, en kon ik ook niet terugvinden. Sam Brown en Kate Bush kon ik direct uit het hoofd aan Gilmour relateren dus ik had wel een vermoeden dat dat het wellicht zou kunnen zijn. Die van Ferry heb ik er vervolgens bij gezocht...
Kwam trouwens ook nog tegen dat Kate Bush gezongen heeft op een "charity single" voor Ferry Aid, maar dat bleek voor de nabestaanden van de Herald of Free Enterprise te zijn en had helemaal niks met Bryan te maken
Kwam trouwens ook nog tegen dat Kate Bush gezongen heeft op een "charity single" voor Ferry Aid, maar dat bleek voor de nabestaanden van de Herald of Free Enterprise te zijn en had helemaal niks met Bryan te maken

0
geplaatst: 18 oktober 2011, 21:38 uur
Even vlug eentje dan:
Plaid
Christ.
Karl Bartos
Jamie Lidell
Plaid
Christ.
Karl Bartos
Jamie Lidell
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 15:27 uur
De hint is dat het een beetje een haastklusje was en wellicht niet zo'n sterke opgave is geworden daardoor 

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 15:28 uur
Het gaat om wat de betreffende artiesten voorheen deden. Maar nogmaals, het is nogal subjectief en lastig enzo, misschien dat iemand anders een betere heeft, dan laten we deze gewoon voor wat ie is 

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 17:29 uur
euh, we proberen gewoon he. Lastige dingen moeten ook lukken uiteindelijk, desnoods met vrachten hints.
Heeft het temaken met beat(box) ?
Heeft het temaken met beat(box) ?
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 22:54 uur
hmm. al meer dan een dag geen reactie van GrafGantz...
hij zal het wsl niet al te erg vinden dat ik er in tussentijd zelf eentje tussensmijt
Geef het verband tussen volgende nummers:
1. Guns N'Roses - Patience
2. J. Geils Band - Centerfold
3. Robert Long - Iedereen Doet Het
4. Otis Redding - Sitting On The Dock Of The Bay
5. The Scorpions - Wind Of Change
hij zal het wsl niet al te erg vinden dat ik er in tussentijd zelf eentje tussensmijt
Geef het verband tussen volgende nummers:
1. Guns N'Roses - Patience
2. J. Geils Band - Centerfold
3. Robert Long - Iedereen Doet Het
4. Otis Redding - Sitting On The Dock Of The Bay
5. The Scorpions - Wind Of Change
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 09:17 uur
Die had ik zowaar gelijk na het lezen van het lijstje. Maar ik ben nu bang om er zelf eentje te verzinnen 

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 13:57 uur
Link: frictie tijdens de MTV Video Music Awards
Tommy Lee (niet Jones, dat is een Man in Black
) vecht met Kid Rock tijdens de VMA van 2007.
Krist Novoselic gooit zijn eigen basgitaar tegen zijn gezicht in 1992.
Bret Michaels gaat op het podium staan vechten in 1991.
Izzy Stradlin maakt ruzie met Mötley Crue in 1989.
Tommy Lee (niet Jones, dat is een Man in Black
) vecht met Kid Rock tijdens de VMA van 2007.Krist Novoselic gooit zijn eigen basgitaar tegen zijn gezicht in 1992.
Bret Michaels gaat op het podium staan vechten in 1991.
Izzy Stradlin maakt ruzie met Mötley Crue in 1989.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 14:40 uur
Helemaal correct, ze zijn geen van alleen ongeschonden uit de MTV Music Awards gekomen.
Die laatste was volgens mij trouwens andersom, Mötley Crue maakte ruzie met Izzy. Of misschien ook niet, het is natuurlijk allemaal tuig van de richel
Die laatste was volgens mij trouwens andersom, Mötley Crue maakte ruzie met Izzy. Of misschien ook niet, het is natuurlijk allemaal tuig van de richel

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 15:11 uur
Dan heb ik de volgende opgave:
Oasis - Do You Know What I Mean?
Roger Waters - Perfect Sense
Moby - Machete
Slipknot - Iowa
Geen idee of die makkelijk of moeilijk is...
Oasis - Do You Know What I Mean?
Roger Waters - Perfect Sense
Moby - Machete
Slipknot - Iowa
Geen idee of die makkelijk of moeilijk is...
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 15:46 uur
Oasis: er zit een verborgen boodschap in morse code in het nummer verstopt
Waters: er zit een verborgen boodschap in verstopt die achterstevoren opgenomen is
Moby: eveneens een achterstevoren opgenomen zinnetje
Kan niets van soortgelijke strekking vinden voor dat Slipknot nummer vinden, maar kwam wel deze fijne quote tegen m.b.t. de zanger die ik jullie niet wil onthouden:
Juist ja...
Waters: er zit een verborgen boodschap in verstopt die achterstevoren opgenomen is
Kan niets van soortgelijke strekking vinden voor dat Slipknot nummer vinden, maar kwam wel deze fijne quote tegen m.b.t. de zanger die ik jullie niet wil onthouden:
While recording vocals for the final song "Iowa" he was completely naked, vomiting all over himself and cutting himself with broken glass. Explaining this, he said, "that's where the best stuff comes from. You've got to break yourself down before you can build something great."
Juist ja...

0
geplaatst: 21 oktober 2011, 16:00 uur
Volgens mij zit je warm Graf, want als de zanger van Knipsnot zichzelf snijdt zal hij zeker Aw Oi zeggen, wat weer de titel Iowa achterstevoren is.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 16:22 uur
GrafGantz schreef:
Juist ja...
(quote)
Juist ja...
Ik reken het goed ztnaGfarG!
Bij deze het Slibtong-liedje.
YouTube - Slipknot - Iowa (reverse message)
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 19:31 uur
BTW, GG, waarom hebt ge niet meegedaan aan dat "link de artiest"-spel? Afgaande op uw prestaties in het Missing Link topic, zoudt ge dat niet zo slecht hebben gedaan...
0
geplaatst: 23 oktober 2011, 18:29 uur
Ik stel voor dat een 24 uurs regel geldt voor het bedenken van een nieuwe opgave?
Dan gooi ik deze meteen in de arena.
10cc - Dreaklock Holiday
Genesis - Land of Confusion
Steeleye Span - All around My Hat
Yes - Owner of a Lonely Heart
Dan gooi ik deze meteen in de arena.
10cc - Dreaklock Holiday
Genesis - Land of Confusion
Steeleye Span - All around My Hat
Yes - Owner of a Lonely Heart
* denotes required fields.