MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO

zoeken in:
Ik zat me net te bedenken of ik Änglagard al eerder gehoord had, want ze stonden wel in "Zweden"-lijstje en inderdaad. En destijds zei ik het al:
Overigens heb ik genoten van Anglagard. Hopelijk komen we nog meer tegen van ze.
Leuke band waarvan ik het album nu echt ga beluisteren. Mijn stem zou overigens (waarschijnlijk) wel naar Grendel gegaan zijn. Maar ach, Marillion heeft er nog genoeg en ze hebben nog veel mooiere.

Mmm, interessant:

Casartelli schreef:
Hoewel ik bij Eloy nog redelijk in de verkennende fase zit, moet ik dit toch wel als (voorlopige) favoriet aanwijzen. Met een sterk einde en bovenal met Poseidon's creation, wat mij betreft bij de tien beste symfonummers aller tijden. 4*

Casartelli (moderator)
Overigens kan Änglagård straks in de ladderherkansingen ook nog wel wat steun gebruiken...

Casartelli (moderator)
Jester schreef:
Mmm, interessant:

Ik kan vol trots melden dat de verkennende fase bij Eloy inmiddels ruimschoots afgehandeld is, dat Poseidon's Creation nog steeds op grote hoogte staat en dat ze wel tot mijn tien favoriete bands behoren.

Maar dan nog...

Misterfool
1-3*
(Xanadu hoort bij mijn top 10 favoriete symfonummers, is daar overigens al een topique voor?)

Edit: tikfaud verbeterd.

Ik dacht, ik help je even herinneren.

1-3 is het trouwens, en ik maak er 1-4 van.

Misterfool schreef:
1-3*
(xanadu hoort bij mijn top 10 favoriete symfonummers, is daar overigens al een topique voor?)

Edit: tikfaud verbeterd.
Je bedoelt dat Xanadu met een hoofdletter moet, maar die zie ik nog steeds.

Maar zo'n topic is er niet, dus maak er gerust één aan. Ga ik ondertussen even nadenken.

chevy93 schreef:
Maar ach, Marillion heeft er nog genoeg en ze hebben nog veel mooiere.

Nou dat gaat rap achteruit sinds Svendra zijn anti "betoog".

Misterfool
chevy93 schreef:
[Maar zo'n topic is er niet, dus maak er gerust één aan. Ga ik ondertussen even nadenken.

Genres >> Rock >> Top 25 Prog songs

2-6, mooie ontdekking. Xanadu ook mooi, maar dit is wel een heel sterk nummer.

Casartelli (moderator)
Overigens kan Eloy straks in de ladderherkansingen ook nog wel wat steun gebruiken...

Casartelli schreef:
Overigens kan Eloy straks in de ladderherkansingen ook nog wel wat steun gebruiken...

... eeeeh, welke herkansingen bedoel je nu? Eventuele verliezers krijgen een afzonderlijke ranking?

Casartelli (moderator)
Neen, deze ladder. Hier is het jammer maar helaas voor elke verliezer.

Casartelli (moderator)
2-2

De artiestenspreiding valt inmiddels wat tegen, maar van de andere kant is er in deze ronde wat mij betreft nog geen enkel zelfs maar een beetje minder nummer voorbijgekomen.

5-2, Scorched Earth is voor mij toch echt de eerste.
nog geen enkel zelfs maar een beetje minder nummer
Edit: Wat een loting was battle 2.

Edit2: Ik klik toevallig op het linkje naar Echoes. Jawel, geblokkeerd door EMI. Naja, genoeg alternatieven: Echoes. Niet dat iemand Echoes nog eens moet beluisteren.

ja, niet te vergelijken natuurlijk... maar eens een nachtje over slapen

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.