Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 februari 2012, 09:48 uur
vigil schreef:
ik zou overigens wel opteren op bij de volgende ronde er een random.orgje doorheen te jagen. Anders gaat het wel erg voorspelbaar worden.
ik zou overigens wel opteren op bij de volgende ronde er een random.orgje doorheen te jagen. Anders gaat het wel erg voorspelbaar worden.
ik zal die optie in overweging nemen
0
geplaatst: 23 februari 2012, 12:23 uur
5-5, met alle respect voor Rush, maar Anesthetize is één van de grootste hoogtepunten in de prog.
0
geplaatst: 23 februari 2012, 12:25 uur
vigil schreef:
Ik heb blijkbaar wat gemist, maar hoe is er nu dan geloot?ik zou overigens wel opteren op bij de volgende ronde er een random.orgje doorheen te jagen. Anders gaat het wel erg voorspelbaar worden.
divart schreef:
Talent denk ik. Enige keren is dat Chevy stemt is als er tegen Genesis of Hackett gestemd kan worden.
Ach gossie. Hij staat er gewoon zo vaak in..Talent denk ik. Enige keren is dat Chevy stemt is als er tegen Genesis of Hackett gestemd kan worden.
0
geplaatst: 23 februari 2012, 12:56 uur
chevy93 schreef:
Ach gossie. Hij staat er gewoon zo vaak in..
Ach gossie. Hij staat er gewoon zo vaak in..
Toch wat beter opletten chevy.
0
geplaatst: 23 februari 2012, 13:12 uur
divart schreef:
Toch wat beter opletten chevy.
8 keer bij de laatste 64. Inderdaad, dat is niet zo veel. Wellicht dat een verdwaald Genesis-nummer niet uit zijn periode komt. Zo goed ken ik hun discografie niet uit mn hoofd. Toch wat beter opletten chevy.

0
geplaatst: 23 februari 2012, 13:30 uur
En op het moment van de opmerking van chevy waren het er inmiddels nul.
0
geplaatst: 23 februari 2012, 14:04 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 februari 2012, 14:10 uur
1-1
het is weer eens tijd voor een sympathiestem
het is weer eens tijd voor een sympathiestem
0
geplaatst: 23 februari 2012, 14:40 uur
1-4
Wel sympathie voor Collage -goed nummer- maar de stem gaat toch naar deze prachtige Camel.
Wel sympathie voor Collage -goed nummer- maar de stem gaat toch naar deze prachtige Camel.
* denotes required fields.