Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 24 februari 2012, 19:38 uur
Skyradio prog van E&F staat gelijk tegen deze klassieker van PG 
7de stemmer waar was je, toen we je nodig hadden.
0
Misterfool
geplaatst: 24 februari 2012, 19:50 uur
Ik maak geen grapje; een van mijn minst favoriete Progbands. Met name door die vervelende zang van Kaagman, flauwe composities en het niet beklijvende, achteraf zelfs wat clichématige, toetsenspel. Maar zoals het een fool betaamd, zal dat weer een afwijkende mening wezen 
Edit:

Edit:

0
geplaatst: 24 februari 2012, 19:57 uur
0
geplaatst: 24 februari 2012, 20:45 uur
Misterfool schreef:
Leuke dag gehad, maar als ik de belachelijke uitkomst van deze battle zie, had ik beter thuis moeten blijven. Zijn jullie helemaal GEK geworden !?!? Zo, dat is eruit.

0
Misterfool
geplaatst: 24 februari 2012, 20:48 uur
25
Twelfth Night - The Collector
vs.
Porcupine Tree - Russia on Ice
1*-0
Moeilijke keuze. Prachtig nummer van TN dat door de herbeluisteringen in deze K.O steeds meer in mijn achting is gestegen. PT is briljant als vanouds, maar heeft nog betere mid-epics.
Twelfth Night - The Collector
vs.
Porcupine Tree - Russia on Ice
1*-0
Moeilijke keuze. Prachtig nummer van TN dat door de herbeluisteringen in deze K.O steeds meer in mijn achting is gestegen. PT is briljant als vanouds, maar heeft nog betere mid-epics.
0
geplaatst: 24 februari 2012, 20:51 uur
2-1
Een van de betere van Twelfth Night tegen de beste van PT, lastig dus. Keuze voor de vermoedelijke underdog.
Een van de betere van Twelfth Night tegen de beste van PT, lastig dus. Keuze voor de vermoedelijke underdog.
* denotes required fields.