MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO

zoeken in:
Deze Pink Floyd nog niet gehoord. Heb laatst wel Wish you Were Here gekocht. Animals vind ik ook goed. Eerst even luisteren dus voordat ik ga stemmen. tot over 20 minuten.

Toch maar voor Genesis, die vindt ik in ieder geval erg goed. Deze floyd nog maar 1 keer geluisterd, misschien dat ik hem na een paar keer luisteren beter vindt.
Dus:

1-5

Ozric Spacefolk
1 keer geluisterd en dan toch stemmen... Jammer hoor....

3-7

3-8

deze PF nooit heel boeiend gevonden, deze Genesis is briljant.

dekkelkamp schreef:
Toch maar voor Genesis, die vindt ik in ieder geval erg goed. Deze floyd nog maar 1 keer geluisterd, misschien dat ik hem na een paar keer luisteren beter vindt.
Dus:

1-5
Bij vorige bericht van je 15 minuten eerder had je het nummer nog nooit gehoord. Raar!!!

Meer tijd krijg ik toch niet tijdens deze battle..
Edit: was al een paar min aan het luisteren..
Maar ik zal wel niet meer stemmen als ik de nummers nog niet goed ken..

dekkelkamp schreef:
Meer tijd krijg ik toch niet tijdens deze battle..

Je schrijft eerst dat je het nummer niet kent en 15 minuten later heb je het nummer 1 keer gehoord. Vind ik raar!!!!

Ozric Spacefolk
Je kunt je altijd onthouden van stemmen. Datt heb ik bij alle Hacketts gedaan. Nog nooit wat van die vent gehoord. Bedoel het niet gemeen, hoor....

0-2

Ha, mooi, weer een stem tegen PT

0-3

Ok iig leuk topic, leer wat nieuwe muziek kennen.

2-5, Echoes 3-8.

Gelukkig Blind Curve door.

3-7

Niets tegen PT, maar dit is Genesis' op 1 na mooiste.

3-8

Dit nummer van Genesis moet gewoon door, helaas ten koste van Even Less, ook briljant.

nou, ook twee krakers van Animals komen er deze ronde bekaaid vanaf bij mij

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.