Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2011, 15:09 uur
Na ruim 3 jaar leek het ons wel weer eens tijd om een topic in oude glorie te herstellen. Het idee is simpel, maar voor de volledigheid hier nogmaal de "spelregels" uit het eerste "Knappe musici" topic. Daarnaast dient er enkel gestemd te worden op de geplaatste foto en niet op eventuele andere foto's (via Google e.d.).
Vulgaire en (quasi) erotische uitingen mogen achterwege blijven. Anders zijn wij weer genoodzaakt om dit topic te sluiten.
herman schreef:
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
+ = goedgekeurd
- = afgekeurd
Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, is het tijd voor de volgende. Degene die een plaatje post, mag zeggen wie het volgende plaatje (van een andere artiest!) post. Mocht dit te lang duren, dan kan iemand altijd even tussendoor een plaatje neerzetten.
Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!
Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.
+ = goedgekeurd
- = afgekeurd
Zodra een artiest 5 plusjes of 5 minnetjes heeft vergaard, is het tijd voor de volgende. Degene die een plaatje post, mag zeggen wie het volgende plaatje (van een andere artiest!) post. Mocht dit te lang duren, dan kan iemand altijd even tussendoor een plaatje neerzetten.
Belangrijk is wel dat je niet zelf mag stemmen!
Vulgaire en (quasi) erotische uitingen mogen achterwege blijven. Anders zijn wij weer genoodzaakt om dit topic te sluiten.
0
geplaatst: 13 november 2011, 15:17 uur
1-, dit bleek zelfs één van de betere foto's van haar te zijn.
0
geplaatst: 13 november 2011, 15:25 uur
0
geplaatst: 13 november 2011, 16:59 uur
Dat wordt een nieuwe dan. 

Mevrouw Joanna Newsom (en dan het liefst niet hoe ze eruit zag voor Milk-Eyed Mender).

Mevrouw Joanna Newsom (en dan het liefst niet hoe ze eruit zag voor Milk-Eyed Mender).
0
geplaatst: 13 november 2011, 17:03 uur
-1
+1
En ik ben geen vegetariër dus ik heb hier geen enkel probleem mee
+1
En ik ben geen vegetariër dus ik heb hier geen enkel probleem mee

0
geplaatst: 13 november 2011, 17:06 uur
2+, 2-
Had deze ook wel meteen verwacht, sowieso van Roeland
Ze heeft wel veel mooiere foto's trouwens.

0
geplaatst: 13 november 2011, 17:08 uur
Ataloona schreef:
Is ook zo, heb gewoon even snel wat foto's van Google gehaald. Op last.fm staan nog wat mooiere (en lelijkere).Ze heeft wel veel mooiere foto's trouwens.
Ataloona schreef:
Je kent me. Had deze ook wel meteen verwacht, sowieso van Roeland

0
geplaatst: 13 november 2011, 17:43 uur
L_T_B schreef:
Daarnaast dient er enkel gestemd te worden op de geplaatste foto en niet op eventuele andere foto's (via Google e.d.).
Daarnaast dient er enkel gestemd te worden op de geplaatste foto en niet op eventuele andere foto's (via Google e.d.).
Houdt dit ook niet in dat er maar één foto geplaatst mag worden?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.