Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie (Album top 250)
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2011, 12:16 uur
Kees-Jan schreef:
Dit spel gaat toch tot de 5? Dan heeft Radiohead een tijdje terug dus (helaas) van Arcade Fire gewonnen aangezien zij het eerst op 5 kwamen (dat Arcade Fire daarna meer stemmen kreeg maakt niks meer uit).
Klopt helemaal. Echter zou de volgende battle Funeral tegen de nummer 3 moeten zijn. Dit spel gaat toch tot de 5? Dan heeft Radiohead een tijdje terug dus (helaas) van Arcade Fire gewonnen aangezien zij het eerst op 5 kwamen (dat Arcade Fire daarna meer stemmen kreeg maakt niks meer uit).

0
geplaatst: 29 december 2011, 12:17 uur
Maar zolang de lijst niet geplaatst wordt, dan gaat de score door, toch? Zo iets?
0
geplaatst: 29 december 2011, 12:36 uur
Nee, want dit is snoeperd's topic, en daar doen we niet aan extra regels. Dus wie het eerst bij de 5 komt heeft gewonnen, punt uit.
En laten we er voor het gemak maar vanuit gaan dat remcodulac destijds per ongeluk de battle verkeerd om heeft gezet.
En laten we er voor het gemak maar vanuit gaan dat remcodulac destijds per ongeluk de battle verkeerd om heeft gezet.
0
geplaatst: 29 december 2011, 12:53 uur
Teunnis schreef:
Nee, want dit is snoeperd's topic, en daar doen we niet aan extra regels. Dus wie het eerst bij de 5 komt heeft gewonnen, punt uit.
Gemak dient de mens. Maar ik niet, hoor.
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:24 uur
remcodulac schreef:
(quote)
Dus dan hierna maar weer verder met Arcade Fire?
0
geplaatst: 29 december 2011, 14:35 uur
Lijkt me wel. Al denk ik dat ze die battle wel zullen winnen.
0
geplaatst: 29 december 2011, 15:10 uur
Teunnis schreef:
Wat handig en zo Nee, want dit is snoeperd's topic, en daar doen we niet aan extra regels. Dus wie het eerst bij de 5 komt heeft gewonnen, punt uit.

0
geplaatst: 29 december 2011, 16:23 uur
1-5
53. Smashing Pumpkins - Siamese Dream vs. 57. Bruce Springsteen - Born to Run
0-1
53. Smashing Pumpkins - Siamese Dream vs. 57. Bruce Springsteen - Born to Run
0-1
0
geplaatst: 29 december 2011, 16:24 uur
Niet om eigen hand in de boezem te steken, maar volgens mij zijn er tot nu toe in de paar pagina's hier meer problemen geweest dan in die honderden van het 'moeder'topic. Bij nader inzien, wel om eigen hand in de boezem te steken.

0
geplaatst: 29 december 2011, 16:32 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Niet om eigen hand in de boezem te steken, maar volgens mij zijn er tot nu toe in de paar pagina's hier meer problemen geweest dan in die honderden van het 'moeder'topic. Bij nader inzien, wel om eigen hand in de boezem te steken.
Misschien kun je beter de standaarduitdrukking "de hand in eigen boezem steken" gebruiken. Nu is het niet duidelijk in wiens (of liever, wier) boezem je jouw hand steekt. Zeker in combinatie met de term moedertopic.
Hier is vast een taaltopic voor

0
geplaatst: 29 december 2011, 21:40 uur
52. Metallica - Metallica vs. 57. Bruce Springsteen - Born to Run
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 december 2011, 02:24 uur
51. Oasis - (What's the Story) Morning Glory? vs. 57. Bruce Springsteen - Born to Run
0-1
Dat gaat niet slecht!
0-1
Dat gaat niet slecht!

* denotes required fields.