MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie (Album top 250)

zoeken in:
Marvin Gaye wil ik graag de top 100 in hebben dus...

106. Marvin Gaye - What's Going On vs. 105. Editors - The Back Room

1-0

Wil je 'm er in hebben of er uit knikkeren?

(er in moet je Marvin Gaye rechts zetten, zo lijkt 't net alsof je Editors naar beneden wil knallen)

dus

105. Editors - The Back Room vs. 106. Marvin Gaye - What's Going On

Toch?

In dat geval: 0-2

Masimo schreef:
Tot de 4 blijkt?

2-2

Vooral in de onderste regionen zorgt dit toch voor meer snelheid.

Ik wil wel graag de regel in stellen dat bij een stand van 4-3 het album nog een stem nodig heeft om door te gaan. Dus we gaan tot 4 met 2 punten verschil.

Dankjewel Masimo

0-4

Coldplay is wel aardig maar op plek 5 van beste albums aller tijden!?

104. Bob Dylan - Highway 61 Revisited vs. 106. Marvin Gaye - What's Going On

1-0

3-1

Gaye is tof, maar tja, hè, Dylan..

3-2

Dylan is tof, maar tja, hè, Gaye...

Marvin heeft al gewonnen.

Nee hoor.

Snoeperd schreef:

Ik wil wel graag de regel in stellen dat bij een stand van 4-3 het album nog een stem nodig heeft om door te gaan. Dus we gaan tot 4 met 2 punten verschil.

Maar 5-4 is dus wel genoeg? Beetje verwarrend, stel dan standaard tot de 5, vergelijkbaar met de andere ladder. Voorkomt veel vraagtekens.

Ik denk dat de battle gewoon nog afgemaakt moet worden, er zijn nu ook nog geen 2 punten verschil.

Ik kan niet stemmen...heb met beide niets eigenlijk.

Stem toch maar gewoon op Marvin.

O ik ben niet duidelijk geweest.
Er is een max tot de 5 dus als een nummer de 5 bereikt heeft hij sowieso gewonnen. Maar hij kan ook al winnen door met 2 punten verschil tot de 4 te komen. Duidelijk?

Wie willen er eigenlijk allemaal liever battles tot de 5? Ik ben voor sneller er door heen gaan.

Rhythm & Poetry schreef:
Stem toch maar gewoon op Marvin.

Tja........gaat gewoon niet. Zijn allebei grootheden...ik heb echt geen voorkeur R & P

Wat een onzinregel.

Grootheden voor de muziek dan he.........niet voor mij persoonlijk.

Een beetje wel ja. Ik ben eigenlijk voor tot de 5, met twee verschil maar als je tot de 4 met twee verschil doet, doe het dan goed.

Ik zou denk ik op Bop stemmen, maar ken dat album van hem niet zo goed.

Ik heb wat nummers doorgenomen (nogmaals) en heb besloten de knoop maar door te hakken

5-6

Nou laten we vanaf de volgende battle maar gewoon tot de 5 doen en geen andere regels.
Nu moet Marvin nog even doorgestemd worden.

O ik ben niet duidelijk geweest.
Er is een max tot de 5 dus als een nummer de 5 bereikt heeft hij sowieso gewonnen. Maar hij kan ook al winnen door met 2 punten verschil tot de 4 te komen. Duidelijk?

Het was dus beslist bij:

Anders krijgen we battles met een uitslag van 14-12. Lijkt me niet handig, laten we maar gewoon doen wat de oprichter van dit topic zegt

Gast
geplaatst: vandaag om 01:37 uur

geplaatst: vandaag om 01:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.