MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 80 Ko

zoeken in:

10. Tango - Dalbello Vs. Runnin' with the devil - Van Halen

1-0

11. Some like it hot - Power Station Vs. Baby talk - Alisha

0-0

Kunnen we battle 10 even overdoen? Die uitslag lijkt nergens op

1-0 Van Halen Eruit

2-0 Van Halen eruit

Ja maar jij houd zowieso niet van Hardrock Thelion

laxus11 schreef:
Ja maar jij houd zowieso niet van Hardrock Thelion

Of topic........ maar Running With the Devil is volgens mij geen hardrock, Rock ja ok maar hardrock nee.

Nou dat nummer wel hoor, als je het nou over Jump had, nee dat is geen Hardrock maar Runnin With The Devil wel

laxus11 schreef:
Nou dat nummer wel hoor, als je het nou over Jump had, nee dat is geen Hardrock maar Runnin With The Devil wel

Hardrock uit die tijd is wat mij betreft: Iron Maiden, Slayer, Anthrax, Megadeth. ik schaar Van Halen eerder tussen Europe, Bon Jovi en Aerosmith

Nou nee hoor dat nummer komt van hun eerste album dat nog echte Hardrock was l

Oeps ik zit even met een tijdsbeeld probleem........ in mijn beleving zit Running With the Devil ergens begin jaren 80. de genoemde voor beelden kloppen dus niet.

Maar blijf er bij dat Van Halen eind jaren 70 geen Hardrock is.

Maar wat doet het nummer dan in de Commerciele Jaren 80 KO als het uit 1978 komt..........??????

Ja Opnieuw een hit geworden

Natuurlijk is Van Halen wel hardrock, wel werd het in de loop van de jaren '80 meer AOR (net als vele prog- en hardrockbands).

12. Ticket to the tropics - Gerard Joling Vs. Something's jumping in my shirt - Malcolm McLaren & the Bootzilla Orchestra & Lisa Marie

0-1

0-22222222222222222222222222222222

0-33333333333333333333333333333333

0-4

kutloting, heb een zwak voor Ticket to the Tropics maar verschil moet er zijn.

/edit: 3 stemmen @ 0:10 uur

Gast
geplaatst: vandaag om 22:03 uur

geplaatst: vandaag om 22:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.