MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:
113. Morrissey - Last Night Maudlin Street vs. Jewel - Foolish Games vs. Jackson Browne - The Load Out/Stay

1 -1-0

1-2-1

2MY schreef:
Het Goede Doel is echt de beste NL popband

Daar is geen speld tussen te krijgen (en dat wil ik ook niet).
Jammer dat ze het niet gered hebben, maar ik ben wel in mijn nopjes met mijn nominatie Endorphinmachine.

DjFrankie (moderator)
2-2-2

2-3-3 De vorige battle is toch nog niet beslist

8-6-7 voor de vorige battle. Vergeet die 20 minuten niet.

3-3-4 voor deze.

20:27 + 0:20 = 20:47

4-5-5
Jewel en Jackson Browne allebei geweldig

remcodulac schreef:
Na 20 minuten was het gelijk, dus moest er nog doorgespeeld worden. Dat bedoelde ik. HGD heeft het overigens wel gered.

chevy93 schreef:
(quote)
Na 20 minuten was het gelijk, dus moest er nog doorgespeeld worden. Dat bedoelde ik. HGD heeft het overigens wel gered.

Hoezo? Prince heeft als eerste de 5 gehaald, en The National heeft meer stemmen verzameld dan Het Goede Doel.

edit: Ik snap het. Jij hebt de beslissende stem gehad op HGD. Prince ligt eruit.

Aha, ik dacht dat de beslissende stem alleen telde als twee nummers bij het bereiken van de 20 minuten allebei nog niet op 5 zouden staan. Maar het gaat dus ook op als ze met 5 of meer gelijk staan. Geldt onverminderd dat het eerste nummer met 5 punten het sowieso gehaald heeft?

remcodulac schreef:

Dat dacht ik ook

sheep67 schreef:
(quote)

Dat dacht ik ook

Op dat tijdstip was de stand 8-6-6.

remcodulac schreef:
Aha, ik dacht dat de beslissende stem alleen telde als twee nummers bij het bereiken van de 20 minuten allebei nog niet op 5 zouden staan. Maar het gaat dus ook op als ze met 5 of meer gelijk staan. Geldt onverminderd dat het eerste nummer met 5 punten het sowieso gehaald heeft?
Wat er de eerste 20 minuten gebeurd, maakt in principe niet uit. Al staan twee nummers na 10 minuten met 5-5-0 voor. Als na 20 minuten de stand omgekeerd is naar 5-5-6 (niet mogelijk, maar even voor het voorbeeld), gaat dat derde nummer gewoon door en komt er een beslissende stem voor de eerste twee nummers.

Dus wat doen we nu met Morrissey en Jewel?

na twintig minuten was de stand

5-5-6

Dat betekent dus dat Jackson Browne door is en dat iemand nog moet kiezen tussen Morrissey en Jewel

Wachten tot iemand het beslist. Ik bijvoorbeeld, als ik die van Morrissey heb beluisterd.

Ben je ruim 7 minuten zoet!

6-5-7

Ook ik had het verkeerd begrepen want ik wilde nog op Het Goede Doel stemmen maar dat heb ik niet gedaan omdat ik dacht dat het al beslist was.

Ik ben al drie minuten onderweg. En zo erg is dat niet, ik heb geen problemen met Morrissey.

Edit: maar ik had waarschijnlijk wel op Jewel gestemd, en nu is Vigil me voor.

En toen was je te laat.

Maar niet getreurd, nu ken je hem voor de volgende ronde.

vigil...was mijn nominatie namelijk!

En Jewel was mijn nominatie

Helaas, maar ze staat ook op mijn nominatielijst voor de MuMeladder van volgend jaar. Hopelijk heeft ze daar meer succes!

Sorry Kees-Jan, ik was net te laat.

Had ook een puntje voor Jewel geplaatst.............

Als er in de volgende rondes maar goed gestemd wordt. Er komen 6 nominaties van mij voorbij in de battles 112 t/m 120. Hier zijn dat dus de Eagles

114. Woodpigeon - Anna, Girl in the Clocktower vs. Damien Rice - 9 Crimes vs. Eagles - The Last Resort

0-0-0

Ik heb puur op muziek beoordeeld, mocht het op uiterlijk zijn geweest had ik vast voor Jewel gekozen

0-1-1, no hard feelings voor Woodpigeon overigens.

Ik kon niks tegen op youtube m.b.t. nummer 114

Gast
geplaatst: vandaag om 19:57 uur

geplaatst: vandaag om 19:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.