Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2011, 18:48 uur
dumb_helicopter schreef:
Heet dat nummer van Zornik trouwens niet Hey Girl?
Heet dat nummer van Zornik trouwens niet Hey Girl?
Denk het wel, ja. Het zou alleszins bij wet verboden moeten zijn...
6-2-4
0
geplaatst: 8 december 2011, 18:52 uur
kemm schreef:
(quote)
Alleszins een nominatie die ik niet echt had verwacht op Musicmeter. Is zowat de Vlaamse puberale emorockgroep bij uitstek.

0
geplaatst: 8 december 2011, 19:01 uur
142. Bonobo - Black Sands vs. Primal Scream - Swastika Eyes [Jagz Kooner mix] vs. Iron Maiden - Fear of the Dark
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:18 uur
Eigenlijk alle 3 wederom erg sterk, spijtig dat daar al 1 in de eerste ronde moet van sneuvelen. 

0
geplaatst: 8 december 2011, 19:21 uur
dumb_helicopter schreef:
Eigenlijk alle 3 wederom erg sterk, spijtig dat daar al 1 in de eerste ronde moet van sneuvelen.
Aan de andere kant mooi dat er hiervan in ieder geval twee doorgaan. Het glas is tweederde vol, zeg maar Eigenlijk alle 3 wederom erg sterk, spijtig dat daar al 1 in de eerste ronde moet van sneuvelen.

0
geplaatst: 8 december 2011, 19:21 uur
ivm Zornik die er uitgeknikkerd werd:
mja, tegenwoordig wel... maar vergelijk het met Live (ook een nominatie van mij btw), die ooit ook op handen werden gedragen, en nu helaas door hun populariteit bij de meisjes niet meer serieus genomen worden. Blijft nog steeds een goei nummer. Neem gerust eens de tijd om hun eerste album te beluisteren.
dumb_helicopter schreef:
Alleszins een nominatie die ik niet echt had verwacht op Musicmeter. Is zowat de Vlaamse puberale emorockgroep bij uitstek.
mja, tegenwoordig wel... maar vergelijk het met Live (ook een nominatie van mij btw), die ooit ook op handen werden gedragen, en nu helaas door hun populariteit bij de meisjes niet meer serieus genomen worden. Blijft nog steeds een goei nummer. Neem gerust eens de tijd om hun eerste album te beluisteren.
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:23 uur
Wie is er nu door in ronde 142? Want na 20 minuten is het gelijk.
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:26 uur
thelion is nog te vroeg met zijn volgende battle. Het is afwachten tot er zich nog een speler aandient en die kan dan alleen maar kiezen tussen ofwel IM ofwel Bonobo en daarna is het de volgende battle.
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:27 uur
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:28 uur
Anders zou ik nog meer gaan huilen en ik zie al zo weinig door het vocht voor mijn ogen. Hopelijk heb ik op de goede gestemd.
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:28 uur
143. Comus - Drip Drip vs. The Stone Roses- This Is The One vs. Clepsydra - Moonshine on heights
0-0-0
0-0-0
0
geplaatst: 8 december 2011, 19:29 uur
Raar, dat is nu al de derde nominatie waarvan ik dacht dat die min of meer zeker wel zou redden in de eerste ronde, die eruit ligt en dat terwijl de nominaties die onbekender waren of waarvan ik het minder verwacht tot nu toe allemaal al door zijn geraakt. 

* denotes required fields.