MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:
dumb_helicopter schreef:
Heet dat nummer van Zornik trouwens niet Hey Girl?

Denk het wel, ja. Het zou alleszins bij wet verboden moeten zijn...

6-2-4

kemm schreef:
(quote)

Denk het wel, ja. Het zou alleszins bij wet verboden moeten zijn...

Alleszins een nominatie die ik niet echt had verwacht op Musicmeter. Is zowat de Vlaamse puberale emorockgroep bij uitstek.

142. Bonobo - Black Sands vs. Primal Scream - Swastika Eyes [Jagz Kooner mix] vs. Iron Maiden - Fear of the Dark

DjFrankie (moderator)
0-1-1

1-2-1 (Iron Maiden ook goed, uiteraard)

3-3-2

Prachtig Iron Maidennummer! Voor live enorm episch!

Eigenlijk alle 3 wederom erg sterk, spijtig dat daar al 1 in de eerste ronde moet van sneuvelen.

dumb_helicopter schreef:
Eigenlijk alle 3 wederom erg sterk, spijtig dat daar al 1 in de eerste ronde moet van sneuvelen.
Aan de andere kant mooi dat er hiervan in ieder geval twee doorgaan. Het glas is tweederde vol, zeg maar

2MY
ivm Zornik die er uitgeknikkerd werd:

dumb_helicopter schreef:
Alleszins een nominatie die ik niet echt had verwacht op Musicmeter. Is zowat de Vlaamse puberale emorockgroep bij uitstek.

mja, tegenwoordig wel... maar vergelijk het met Live (ook een nominatie van mij btw), die ooit ook op handen werden gedragen, en nu helaas door hun populariteit bij de meisjes niet meer serieus genomen worden. Blijft nog steeds een goei nummer. Neem gerust eens de tijd om hun eerste album te beluisteren.

De volgende beslist over Iron Maiden of Bonobo...

Wie is er nu door in ronde 142? Want na 20 minuten is het gelijk.

thelion is nog te vroeg met zijn volgende battle. Het is afwachten tot er zich nog een speler aandient en die kan dan alleen maar kiezen tussen ofwel IM ofwel Bonobo en daarna is het de volgende battle.

Battle 143 is weer weg....... was te vroeg.

thelion schreef:
Battle 143 is weer weg....... was te vroeg.

Nu mag het wel

Anders zou ik nog meer gaan huilen en ik zie al zo weinig door het vocht voor mijn ogen. Hopelijk heb ik op de goede gestemd.

143. Comus - Drip Drip vs. The Stone Roses- This Is The One vs. Clepsydra - Moonshine on heights

0-0-0

Raar, dat is nu al de derde nominatie waarvan ik dacht dat die min of meer zeker wel zou redden in de eerste ronde, die eruit ligt en dat terwijl de nominaties die onbekender waren of waarvan ik het minder verwacht tot nu toe allemaal al door zijn geraakt.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:34 uur

geplaatst: vandaag om 10:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.