MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

4-5-3 hé, het is begonnen.

Als ik het goed begrijp is Van Morrison nu door en moet je enkel tussen de twee anderen een kiezen... in dat geval:

4-5-4

5-5-4

4. Fish - A Gentleman's Excuse Me vs. Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix) vs. Ginuwine - Pony

0-0-0

1-3-2

5. Lykke Li - I Follow Rivers vs. Amy Winehouse - Love Is a Losing Game vs. Arctic Monkeys - Do Me a Favour

0-0-0

Battle 4 is nog niet afgelopen.

Nathan Fake is door, maar er moet nog gekozen worden tussen Fish en Ginuwine (eerste tot de 5)

5. Lykke Li - I Follow Rivers vs. Amy Winehouse - Love Is a Losing Game vs. Arctic Monkeys - Do Me a Favour

1-1-0

Sorry thelion....ik ben op mijn beslissing teruggekomen!

Edit: thanx thelion

DjFrankie (moderator)
3-4-3

johannesA
4-5-5

6. Units - Digital Stimulation vs. Sparklehorse - Sick Of Goodbyes vs. This Mortal Coil - The Jeweller

hoi123 schreef:
4-5-3 hé, het is begonnen.
Als ik thuis ben, zal ik het excel-bestand online zetten en je zeggen wat de bedoeling is.

Ook heb ik Beautiful World in Don't Panic veranderd. Die bedoelde Jester.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:23 uur

geplaatst: vandaag om 05:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.