MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:
Lukk0
7-8-8

dumb_helicopter schreef:
Poeha heeft maar 1 stem geplaatst ipv 2 en moet eigenlijk nog eens stemmen, want de 20 min-limiet is nog niet voorbij.

Heb ik dat weer niet goed begrepen? Ik leer het ook nooit
Ik meende dat als 1 nummer de 5 al had gehaald, dat je dan nog maar op 1 ander nummer hoefde te stemmen? Maar dat zal dan wel gelden na die 20 minuten, als er al 1 nummer de 5 punten binnen heeft.
Al die verschillende regels ook

Dan zal ik hieronder nog wel een punt toekennen.

8-9-9

Als ook De La Souls grootste klassieker eruit vliegt wordt ik nog huileriger.

De eerste twintig minuten moet je ten alle tijden 2 punten geven (en speciaal voor Ataloona: aan twee verschillende nummers). Na de twintig minuten moet je twee punten blijven geven als nog geen nummer de 5 heeft gehaald. Wanneer er na de twintig minuten een nummer 5 of meer punten heeft gehaald mag je nog maar 1 punt weggeven.

@R&P: nog 1 minuut om iemand op te trommelen om voor De La Soul te stemmen

Poeha schreef:
Daarom wilde ik de regeltjes ook omzeilen (blijkbaar) door alleen De La Soul maar een punt toe te kennen

Sukkel, stem je toch op dat tweede nummer. Nu schakel je De La Soul uit.

204. Run DMC feat Aerosmith - Walk This Way vs. Art Blakey & The Jazz Messengers - Moanin' vs. De Kift - Bierflessengroen

1-1-0

1-2-1

En dan gaat dat stomme nummer van Run DMC dadelijk wel door.

Ik haat jullie.

Nee, die heeft zulke meesterlijke tegenstanders. Bierflessengroen

1-4-3

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Sukkel, stem je toch op dat tweede nummer. Nu schakel je De La Soul uit.

Zeg hou je een beetje in

Plus dat andere nummer was ook door geweest als ik op die tweede had gestemd, aangezien die al eerder op 8 punten stond, dan De La Soul.

2-5-3

2-6-4

De Kift.

Poeha schreef:
(quote)

Zeg hou je een beetje in

Plus dat andere nummer was ook door geweest als ik op die tweede had gestemd, aangezien die al eerder op 8 punten stond, dan De La Soul.

Nee, dat is weer een regel van andere KO's. Bij een gelijke stand na meer dan twintig minuten moet iemand de beslissende stem geven.

Teunnis schreef:
(quote)

Nee, dat is weer een regel van andere KO's. Bij een gelijke stand na meer dan twintig minuten moet iemand de beslissende stem geven.

Net goed voor Poeha.

3-9-6

205. Chuck Berry - Johnny B. Goode vs. Stevie Wonder - Superstition vs. Roy Orbison - She's A Mystery To Me

3-4-1

6-7-1

206. James Blake - I Never Learnt to Share vs. Frank Zappa - Joe's Garage vs. Blur - Fool's Day

Gast
geplaatst: vandaag om 17:09 uur

geplaatst: vandaag om 17:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.