Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 december 2011, 16:50 uur
Het is inderdaad wachten op een beslissende stem omdat het terug gelijk werd binnen de 20 minutenlimiet.
0
geplaatst: 15 december 2011, 16:53 uur
Koenr schreef:
4-2-4
Ga je schamen. Groot gitarist die van invloed is geweest op redelijk wat andere artiesten. Helaas een paar maanden geleden overleden.
Niet dat het veel uitmaakt, want het nummer is sowieso een stuk mooier.
4-2-4
(quote)
Ga je schamen. Groot gitarist die van invloed is geweest op redelijk wat andere artiesten. Helaas een paar maanden geleden overleden.

Niet dat het veel uitmaakt, want het nummer is sowieso een stuk mooier.
Volgens de wikipagina van Jansch heeft hij de volgende gitaristen beïnvloedt: Paul Simon, Johnny Marr, Bernard Butler, Jimmy Page, Nick Drake, Donovan en Neil Young. Toch wel imposant.
0
geplaatst: 15 december 2011, 16:57 uur
dumb_helicopter schreef:
Volgens de wikipagina van Jansch heeft hij de volgende gitaristen beïnvloedt: Paul Simon, Johnny Marr, Bernard Butler, Jimmy Page, Nick Drake, Donovan en Neil Young. Toch wel imposant.
Inderdaad een aardig lijstje, maar daar ging Chevy's operking niet om (quote)
Bert Jansch is tamelijk onbekend en Child in Time is een klassieker met een hoofdletter K. En dat zegt verder niks over Jansch' kwaliteiten.
0
geplaatst: 15 december 2011, 16:57 uur
8-6-7 Jammer van Deus, maar het nummer van Roberta Flack is beter
0
geplaatst: 15 december 2011, 16:58 uur
247. Coldplay - Warning Sign vs. Boudewijn De Groot - Testament vs. Nine Inch Nails - Sin
1-1-0
1-1-0
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:07 uur
stoepkrijt schreef:
Bert Jansch is tamelijk onbekend en Child in Time is een klassieker met een hoofdletter K. En dat zegt verder niks over Jansch' kwaliteiten.
(quote)
Inderdaad een aardig lijstje, maar daar ging Chevy's operking niet om
Bert Jansch is tamelijk onbekend en Child in Time is een klassieker met een hoofdletter K. En dat zegt verder niks over Jansch' kwaliteiten. Een klassieker kan toch best van een onbekende artiest verliezen? Ik zie daar geen reden voor een
-smilie in.
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:14 uur
Arrie schreef:
Een klassieker kan toch best van een onbekende artiest verliezen? Ik zie daar geen reden voor een
-smilie in.
(quote)
Een klassieker kan toch best van een onbekende artiest verliezen? Ik zie daar geen reden voor een
-smilie in. Ik had het dus Deep Purple en Bert Jansch gegund...........dramatisch levenseind.
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:15 uur
chevy93 schreef:
Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden: chevy93 is Mart Smeets!(quote)
Tegen Bert Jansch. Wie zegt u? Precies.
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:19 uur
Arrie schreef:
-smilie in.
Ja, dat kan zeker. Ik vind die smiley ook niet nodig. Niet iedereen kan even goed tegen zijn verlies (quote)
-smilie in. 
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:20 uur
248. dEUS - Roses vs. Monifah - Touch It vs. Random Axe - Random Call
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:21 uur
Ze hebben het nog gehaald ook! Het leek me nog wel zo'n kansloze missie.
0
geplaatst: 15 december 2011, 17:53 uur
1-5-4
wtf, roses is dEUS's graafste nummer!
maar The Sands door!
wtf, roses is dEUS's graafste nummer!

maar The Sands door!

0
geplaatst: 15 december 2011, 17:59 uur
249. Explosions in the Sky - Let Me Back In vs. Nick Drake - Day Is Done vs. Marillion - Fugazi
1-1-0
1-1-0
* denotes required fields.