MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:
Het is inderdaad wachten op een beslissende stem omdat het terug gelijk werd binnen de 20 minutenlimiet.

Koenr schreef:
4-2-4

(quote)

Ga je schamen. Groot gitarist die van invloed is geweest op redelijk wat andere artiesten. Helaas een paar maanden geleden overleden.

Niet dat het veel uitmaakt, want het nummer is sowieso een stuk mooier.

Volgens de wikipagina van Jansch heeft hij de volgende gitaristen beïnvloedt: Paul Simon, Johnny Marr, Bernard Butler, Jimmy Page, Nick Drake, Donovan en Neil Young. Toch wel imposant.

dumb_helicopter schreef:
(quote)

Volgens de wikipagina van Jansch heeft hij de volgende gitaristen beïnvloedt: Paul Simon, Johnny Marr, Bernard Butler, Jimmy Page, Nick Drake, Donovan en Neil Young. Toch wel imposant.
Inderdaad een aardig lijstje, maar daar ging Chevy's operking niet om Bert Jansch is tamelijk onbekend en Child in Time is een klassieker met een hoofdletter K. En dat zegt verder niks over Jansch' kwaliteiten.

8-6-7 Jammer van Deus, maar het nummer van Roberta Flack is beter

247. Coldplay - Warning Sign vs. Boudewijn De Groot - Testament vs. Nine Inch Nails - Sin

1-1-0

3-2-1

Go Nine Inch Nails

stoepkrijt schreef:
(quote)
Inderdaad een aardig lijstje, maar daar ging Chevy's operking niet om Bert Jansch is tamelijk onbekend en Child in Time is een klassieker met een hoofdletter K. En dat zegt verder niks over Jansch' kwaliteiten.

Een klassieker kan toch best van een onbekende artiest verliezen? Ik zie daar geen reden voor een -smilie in.

4 -3-1

4-4-2

Arrie schreef:
(quote)

Een klassieker kan toch best van een onbekende artiest verliezen? Ik zie daar geen reden voor een -smilie in.

Ik had het dus Deep Purple en Bert Jansch gegund...........dramatisch levenseind.

4-6-4

chevy93 schreef:
(quote)
Tegen Bert Jansch. Wie zegt u? Precies.
Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden: chevy93 is Mart Smeets!

Arrie schreef:
(quote)

Ja, dat kan zeker. Ik vind die smiley ook niet nodig. Niet iedereen kan even goed tegen zijn verlies

248. dEUS - Roses vs. Monifah - Touch It vs. Random Axe - Random Call

stoepkrijt schreef:
Go Nine Inch Nails
Ze hebben het nog gehaald ook! Het leek me nog wel zo'n kansloze missie.

Warning Sign

0-1-1

2MY
1-5-4

wtf, roses is dEUS's graafste nummer!

maar The Sands door!

249. Explosions in the Sky - Let Me Back In vs. Nick Drake - Day Is Done vs. Marillion - Fugazi

1-1-0

4-4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 14:40 uur

geplaatst: vandaag om 14:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.