MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

120. Al Stewart - Year of the Cat vs. Deftones - Digital Bath

1-0

3-1

Year of the Cat vind ik maar saai en Digital Bath vind ik geweldig!

121. The Shins - New Slang vs. The Stone Roses - Fools Gold

1-1

Ontzettend spijtig van Year of the Cat, prachtig nummer nochtans.

3-4, Year of the Cat verliest van Deftones.

Voor de volgende battle wil ik men er even op wijzen dat het bij Kashmir - She's Made of Chalk om de albumversie gaat. Ik kwam er namelijk achter dat die niet op YouTube staat (ik vond hem in ieder geval niet), dus daarom even een linkje: Kashmir - She's Made of Chalk. Zou fijn zijn als degene die de volgende battle plaatst dit even wil meenemen.

Overigens niet essentieel hoor, maar de intro/opbouw is wel mooier, en er zit nog een mooi middenstuk in de albumversie (als het stilvalt).

We plaatsen toch geen linkjes.

Nee, maar veel mensen zoeken het nummer waarschijnlijk op YouTube op, en da's niet de versie die ik voor ogen had toen ik het nomineerde.

Dat doet de minderheid. De meeste stemmen gewoon op de naam die ze het meest interessant vinden of op de artiest die ze al kennen.

122. Kashmir - She's Made of Chalk vs. Fan Death - Veronica’s Veil

Bij deze dan. Het gaat om deze versie van She's Made of Chalk:

Kashmir - She's Made of Chalk

1-0

2-0, album staat overigens ook op Spotify.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:44 uur

geplaatst: vandaag om 15:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.