MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

4-3-3

En ik zie dat Track C - Group Dancers van Charles Mingus net aan door is, geen nominatie van mij maar had het wel kunnen zijn. Titmeister.

Te laat, Koenr (helaas). Volgende battle:

34. The Rolling Stones - Gimme Shelter vs. Josef K - Fun ‘N’ Frenzy vs. Ólafur Arnalds - Tunglid

1-0-1

Arrie schreef:
En ik zie dat Track C - Group Dancers van Charles Mingus net aan door is, geen nominatie van mij maar had het wel kunnen zijn. Titmeister.

Graag gedaan Hier kun je hem binnenkort naar een plek tussen mijn nominaties voor de ladder van 2012 stemmen

4-5-3

Niet de makkelijkste keuze geweest tussen josef k en olafur arnald. Allebei leuke, voor mij nog onbekende nummers, maar dat Josef K is een tikkeltje beter.

35. UK - Rendez Vous 6:02 vs. The Cult - Edie (Ciao Baby) vs. Gorky - Soms Vraagt Een Mens Zich Af

Nog even wachten, totdat er een 2de nummer minstens 5 heeft.

De vorige battle is inderdaad nog niet klaar, dit is de stand:

4-5-3

5-5-3

35. UK - Rendez Vous 6:02 vs. The Cult - Edie (Ciao Baby) vs. Gorky - Soms Vraagt Een Mens Zich Af

Kenm, je mag 2 keer stemmen per beurt.

1-2-1

Go Go Gorky!

dumb_helicopter schreef:
Kenm, je mag 2 keer stemmen per beurt.

1 was sowieso al door, dus waarom zou je?

5-5-2

36. Spoon - The Underdog vs. Stevie Wonder - Sir Duke vs. Kanye West - Runaway

0-1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:45 uur

geplaatst: vandaag om 00:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.