MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:
2-0 Spijtige loting voor The Replacements

Casartelli (moderator)
3-0

stoepkrijt schreef:
6-0

Tot vandaag had ik nog nooit van The Heads gehoord (niet zo verwonderlijk gezien het aantal stemmen op MuMe). Wat een heerlijk nummer!

Je hebt op 21 december 2011 dit nummer van The Heads een 8 als rapportcijfer gegeven in de alternatieve ko hoor.

190. Comets on Fire - Sour Smoke vs. Stevie Wonder - I Wish

0-0

Busted!

0-1

the viking schreef:
(quote)

Je hebt op 21 december 2011 dit nummer van The Heads een 8 als rapportcijfer gegeven in de alternatieve ko hoor.
Ja, daar kwam ik net zelf ook al achter Het kwam me niet meer bekend voor in ieder geval, wat misschien kan komen door de slechte kwaliteit van het filmpje dat daar werd gebruikt Een wereld van verschil.

0-6

191. Peter Gabriel - Digging In The Dirt vs. Noah and the Whale - The First Day of Spring

3-4 top 3 ontdekkingen 2011

192. Songs: Ohia - The Lioness vs. The Cure - The Same Deep Water As You

Gast
geplaatst: vandaag om 00:06 uur

geplaatst: vandaag om 00:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.