MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

6-3

78. Syl Johnson - Is It Because I'm Black vs. Bob Marley & The Wailers - Turn Your Lights Down Low

2-5 maar met Syl zou ik ook blij zijn

Yann Samsa
Net toen ik dacht dat het niet gekker kon, wint Solsbury Hill ( ) met 7-0 van Youth Of America.
Haha, en ook Caroline Says Part II is met 1-7 afgeslacht. Goed bezig, hier...

3-5

Haha, ik zou die geeuw-smiley juist bij Youth Of America zetten (hoewel dat ook een slecht nummer is, gewoon net iets te lang)

4-5

Ferre Clabau schreef:
Net toen ik dacht dat het niet gekker kon, wint Solsbury Hill ( ) met 7-0 van Youth Of America.
Haha, en ook Caroline Says Part II is met 1-7 afgeslacht. Goed bezig, hier...
Hoe gekker, hoe beter! Als er niks geks zou gebeuren zouden elke keer dezelfde nummers de finale halen. Lijkt me vrij saai.

5-5

Badlands vliegt eruit tegen één of ander figuur die op een gitaar tokkelt. Ik heb het weer even helemaal gehad met mijn mede MM-ers

ArthurDZ schreef:
Haha, ik zou die geeuw-smiley juist bij Youth Of America zetten (hoewel dat ook een slecht nummer is, gewoon net iets te lang)
Mist daar een g?

Ferre Clabau schreef:
Dat viel mij ook al op, ja.

chevy93 schreef:
(quote)
Mist daar een g?

Inderdaad.

79. Deftones - Digital Bath vs. Amatorski - The King

Kees-Jan schreef:
Badlands vliegt eruit tegen één of ander figuur die op een gitaar tokkelt. Ik heb het weer even helemaal gehad met mijn mede MM-ers
Eindelijk wordt mijn treurnis en onvertrouwen jegens de meeste MM-ers volledig ontkracht. Bert Jansch

1-1

Edit: is het niet 2 verschil?

Twee verschil inderdaad.

78. Syl Johnson - Is It Because I'm Black vs. Bob Marley & The Wailers - Turn Your Lights Down Low

7-6

Echt? Sorry!

Beslissing dan - sterk nummer van Syl Johnson.

8-6

79. Deftones - Digital Bath vs. Amatorski - The King

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:04 uur

geplaatst: vandaag om 00:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.