MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:
3-6

Een van de mooiste nummers van The Cure.

29. The Beach Boys - Sloop John B vs. 16 Horsepower - Black Soul Choir

1-0

Oef, allebei geweldig

5-3, inderdaad allebei geweldig.

chevy93 schreef:
5-3, inderdaad allebei geweldig.

Vind je? Sloop John B is voor mij toch echt Sky Radio muziek. Het zou toch absurd dat die gaat winnen van het prachtige Black Soul Choir.

7-4

8-4 Sloop John B gaat dit zeker wel winnen

wibro schreef:
(quote)

Vind je? Sloop John B is voor mij toch echt Sky Radio muziek. Het zou toch absurd dat die gaat winnen van het prachtige Black Soul Choir.

Sloop John B Sky radio muziek

laxus11 schreef:
8-4 Sloop John B gaat dit zeker wel winnen

Ik ben bang van wel. Ik zou graag gehad hebben dat die sloep voortijdig gezonken was. Blijf er trouwens bij dat dat nummer van de Beach Boys Sky Radio muziek is. In de Kink top 1600 van afgelopen jaar komt het niet voor terwijl dat uitstekende nummer Black Soul Choir maar liefst op nummer 12 staat van die lijst. Dat zegt dus genoeg voor mij.

19. Pearl Jam - Black vs. Eels - Jeanny's Diary

1-0

wibro schreef:
(quote)

Ik ben bang van wel. Ik zou graag hebben dat die sloep zonk. Blijf er trouwens bij dat dat nummer van de Beach Boys Sky Radio muziek is. In de Kink top 1600 van afgelopen jaar komt het niet voor terwijl dat uitstekende nummer Black Soul Choir maar liefst op nummer 12 staat van die lijst. Dat zegt dus genoeg voor mij.

Sloop John b staat er wel in op 1521

Battle 19 is al geweest (gewonnen door Pearl Jam). Battle 30 is aan de beurt:

30. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. OMD - Maid of Orleans

1-0

laxus11 schreef:
Sloop John b staat er wel in op 1521
Check and mate!

MuMe Ladder:
Sloop John B: 309 (en daarvoor op 348)
Black Soul Choir: 519 (en daarvoor op 364)

Veel beter dan zo'n alternatieve rocklijst waar nummers als Everlong en Killing in the Name de top 10 in kunnen komen.

2-1, zeer sterke battle.

6-4

Gast
geplaatst: vandaag om 16:23 uur

geplaatst: vandaag om 16:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.