Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2012, 04:24 uur
29. The Beach Boys - Sloop John B vs. 16 Horsepower - Black Soul Choir
1-0
Oef, allebei geweldig
1-0
Oef, allebei geweldig

0
geplaatst: 28 januari 2012, 09:20 uur
chevy93 schreef:
5-3, inderdaad allebei geweldig.
5-3, inderdaad allebei geweldig.
Vind je? Sloop John B is voor mij toch echt Sky Radio muziek. Het zou toch absurd dat die gaat winnen van het prachtige Black Soul Choir.
0
geplaatst: 28 januari 2012, 09:31 uur
wibro schreef:
Vind je? Sloop John B is voor mij toch echt Sky Radio muziek. Het zou toch absurd dat die gaat winnen van het prachtige Black Soul Choir.
(quote)
Sloop John B Sky radio muziek

0
geplaatst: 28 januari 2012, 09:47 uur
Ik ben bang van wel.
Ik zou graag gehad hebben dat die sloep voortijdig gezonken was. Blijf er trouwens bij dat dat nummer van de Beach Boys Sky Radio muziek is. In de Kink top 1600 van afgelopen jaar komt het niet voor terwijl dat uitstekende nummer Black Soul Choir maar liefst op nummer 12 staat van die lijst. Dat zegt dus genoeg voor mij. 
0
geplaatst: 28 januari 2012, 09:54 uur
wibro schreef:
Ik ben bang van wel.
Ik zou graag hebben dat die sloep zonk. Blijf er trouwens bij dat dat nummer van de Beach Boys Sky Radio muziek is. In de Kink top 1600 van afgelopen jaar komt het niet voor terwijl dat uitstekende nummer Black Soul Choir maar liefst op nummer 12 staat van die lijst. Dat zegt dus genoeg voor mij.
(quote)
Ik ben bang van wel.
Ik zou graag hebben dat die sloep zonk. Blijf er trouwens bij dat dat nummer van de Beach Boys Sky Radio muziek is. In de Kink top 1600 van afgelopen jaar komt het niet voor terwijl dat uitstekende nummer Black Soul Choir maar liefst op nummer 12 staat van die lijst. Dat zegt dus genoeg voor mij.
Sloop John b staat er wel in op 1521

0
geplaatst: 28 januari 2012, 09:59 uur
Battle 19 is al geweest (gewonnen door Pearl Jam). Battle 30 is aan de beurt:
30. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. OMD - Maid of Orleans
1-0
30. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. OMD - Maid of Orleans
1-0
0
geplaatst: 28 januari 2012, 10:04 uur
Check and mate! 
MuMe Ladder:
Sloop John B: 309 (en daarvoor op 348)
Black Soul Choir: 519 (en daarvoor op 364)
Veel beter dan zo'n alternatieve rocklijst waar nummers als Everlong en Killing in the Name de top 10 in kunnen komen.
2-1, zeer sterke battle.

MuMe Ladder:
Sloop John B: 309 (en daarvoor op 348)
Black Soul Choir: 519 (en daarvoor op 364)
Veel beter dan zo'n alternatieve rocklijst waar nummers als Everlong en Killing in the Name de top 10 in kunnen komen.

2-1, zeer sterke battle.
* denotes required fields.