MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

Arrie, je bent een held

7-5-6 (zuurpruimerige reactie zelf weggeknipt)

edit: volgens mij moet ik wel twee punten geven, hierbij een stemmeke voor Black Soul Choir dan.

Maakt net wel uit niet? Voor die 20 min. tijdslimiet maakt het niet uit of een nummer al aan 5 zit of niet. Of zit ik hierin enorm verkeerd?

Nee, zolang de 20 minuten niet voorbij zijn moet je sowieso op 2 nummers stemmen.

dumb_helicopter schreef:
Maakt net wel uit niet? Voor die 20 min. tijdslimiet maakt het niet uit of een nummer al aan 5 zit of niet. Of zit ik hierin enorm verkeerd?

Nee hoor je hebt het goed.......

De eerste 2 die bij de 5 zijn gaan door of dat nu al na 1 minuut is of pas na 187 minuten maakt niet uit zelfs als na 20 minuten de gene die als eerste of tweede op 5 stond de gene is met de minste punten gaat die toch gewoon door

Zie nog steeds het nut van die 20 minuten regeling niet....... zal wel aan mij liggen.

Nee, da's niet waar, na 20 minuten zijn degenen met de meeste punten door. Hebben dan nog steeds geen 2 nummers de 5 gehaald wordt er door gestemd (op 1 of 2 nummers, afhankelijk of 1 nummer al wel de 5 heeft gehaald).

thelion schreef:
(quote)

Nee hoor je hebt het goed.......

De eerste 2 die bij de 5 zijn gaan door of dat nu al na 1 minuut is of pas na 187 minuten maakt niet uit zelfs als na 20 minuten de gene die als eerste of tweede op 5 stond de gene is met de minste punten gaat die toch gewoon door

Zie nog steeds het nut van die 20 minuten regeling niet....... zal wel aan mij liggen.

Dat slaat dan toch op niets? Wat is dan het nut van de tijdslimiet als degenen die als eerste stemmen binnen die tijdslimiet belangrijker zijn dan degenen erna. Rare werking als het effectief zo is.

Je mag het snappen of niet, Lion, maar je hebt geen gelijk. Er kan gewoon gestemd worden in de eerste 20 minuten en daarna wordt pas naar de stand gekeken. Zijn er op dat moment twee nummers met vijf stemmen of meer dan is de battle voorbij en anders gaan we door tot dat aantal bereikt is.

Het nut van die 20 minuten blijkt op dit moment juist, nu er flink doorgestemd wordt. Nu heb je tenminste de tijd om de nummers te beluisteren voordat je je stem uitbrengt.

De stand is dus nu

7-5-6

en we gaan door tot 17.33 uur

88. Wim De Craene - Rozane vs. Shad - I Heard You Had a Voice Like an Angel vs. Editors - Smokers Outside the Hospital Doors

Hmm tegenvaller dat Rebellion (Lies) er al uitligt, niet dat het een nominatie van mij is maar toch...

1-0-1

Jemig, dacht ik ook eens een nominatie te hebben die het wel ver zou kunnen schoppen, ligt 'ie er gewoon in de eerste ronde uit
Het is gewoon idioot, Rebellion (Lies) staat in de finale van de MuMeladder en komt in de favoriete nummers KO niet eens door de eerste ronde

2-1-1

3-1-2 Mooie uitslag de vorige

Uitslag van de vorige ronde.

Moest het toch nog even kwijt, pas voor deze ronde aangezien ik te lui ben om m'n album te onderbreken.

Jammer, Shad is namelijk heel erg goed...

4-2-4

DjFrankie (moderator)
5-2-5 ff niet opletten en Rebellion Lies ligt eruit

89. Get Well Soon - If this Hat is Missing, I Have Gone Hunting vs. The xx - Crystalised vs. R.E.M. - Find The River

0-1-1

1-3-4

Rebellion zonder mijn hulp eruit! (sorry ).

Overigens blijkt uit vorige battle inderdaad dat die 20-minutenregel effectief werkt. Kees-Jan zag het juist.

edit: en kemm legt het goed uit, ja.

Binnen de 20 minuten moet iedereen gewoon 2 stemmen uitdelen, omdat anders alsnog degene die als eerste stemmen veel invloed hebben.

Kees-Jan schreef:
Je mag het snappen of niet, Lion, maar je hebt geen gelijk. Er kan gewoon gestemd worden in de eerste 20 minuten en daarna wordt pas naar de stand gekeken. Zijn er op dat moment twee nummers met vijf stemmen of meer dan is de battle voorbij en anders gaan we door tot dat aantal bereikt is.

Het nut van die 20 minuten blijkt op dit moment juist, nu er flink doorgestemd wordt. Nu heb je tenminste de tijd om de nummers te beluisteren voordat je je stem uitbrengt.

Gedegen uitleg...... nu snap zelfs ik het.......

Was steeds in de veronderstelling dat het ging zoals ik het heb beschreven.

2-5-5 en vanaf mogen jullie niet meer op R.E.M stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:15 uur

geplaatst: vandaag om 07:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.