MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 8:

122 Pearl Jam - Black +4 x oneindig
105 The Doors - The End
102 Sigur Rós - Svefn-G-Englar +2
98 dEUS - Instant Street +3
98 Curtis Mayfield - Move On Up
87 The Doors - Riders On The Storm +1
84 Talking Heads - Psycho Killer
84 Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea

Deadline 11:00

Oei Oei, gaat niet zo goed meer met Curtis.......
Move On Up Curtis het liefst 2 plaatsen to be safe.

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 8:

124 Pearl Jam - Black 2
105 The Doors - The End
105 Sigur Rós - Svefn-G-Englar 3
102 dEUS - Instant Street 4
87 The Doors - Riders On The Storm
85 Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea 1
84 Talking Heads - Psycho Killer

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)

Hoe is het mogelijk, eindelijk een keer de beste 4 (mijn beste 4) bovenaan waarbij 2 nummers die waarschijnlijk de top 5 van mijn eigen finalelijstje gaan bevolken...en er 1 kandidaat is voor mijn nummer 1 positie (en waarschijnlijk helaas net als vorig jaar bij de onderste 10 vd einduitslag zal zitten, maar dat maakt niet uit).

En gelukkig geen Riders on the Storm en Psycho Killer in de finale, beide bands hebben echt zoveel mooiers gemaakt wat wel finalewaardig is

Ronde 8 - Ladder 8: punten van Axel tussen ( )

131 Pearl Jam - Black 3 (4)
111 Sigur Rós - Svefn-G-Englar 4 (2)
106 The Doors - The End 1
104 dEUS - Instant Street 2
88 The Doors - Riders On The Storm (1)
87 Talking Heads - Psycho Killer (3)
85 Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea

Cured
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 8:

131 Pearl Jam - Black
111 Sigur Rós - Svefn-G-Englar
107 dEUS - Instant Street +3
106 The Doors The End
102 Curtis Mayfield - Move On Up +4
90 The Doors - Riders On The Storm +2
88 Talking Heads - Psycho Killer +1
85 Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea

Gaat iemand Curtis nog over The Doors heen tillen....??????

Zo lang de eerste 2 maar blijven, is het prima

Casartelli (moderator)
thelion schreef:

...of nog liever: over dEUS heen?

Hopelijk niet, liever dat dEUS nog 2 plekjes naar beneden gaat.

@thelion Misschien wel...maar the Doors hebben wel een puntje meer, Cured trekt er ineens zomaar een punt vanaf??

De nummer 5 gaat trouwens zowiezo herkansen zoals het nu staat.

Cured
Ja, ik zie het; klopt niet. herstel.

nico1616 schreef:
Zo lang de eerste 2 maar blijven, is het prima

Inderdaad., als PJ en SR doorgaan is het voor mij ook al goed...Curtis was trouwens ook mijn nummer 5 en had in menig andere ladder punten gescoord....wellicht dat ie dat in de herkansing alsnog doet want ik zie veeeel liever Curtis in de finale dan Sam Cooke

Als er het laatste half uur nog spannende dingen gebeuren zou het zomaar voor het eerst ook wel eens een Doors-loze finale kunnen worden.

ik hoop het wel, en het zou ook mooi zijn als de nummer 5 in deze ladder niet mag herkansen, wat zal betekenen dat er nog een finale met de Pixies mogelijk is

thelion schreef:
Dat vraag ik me ook af. Niet alleen omdat ik Move on Up geweldig vind, maar ook omdat ik wel eens een nieuwe nummer 32 wil kunnen kiezen

Spannend...zoals het er nu uitziet gaat de nummer 4 ook rechtstreeks door naar de finale (en gaat Heroes herkansen) en komt de nummer 5 in de herkansing ....stel je voor dat Curtis nog een sprong maakt dan heb je straks misschien een herkansing met the End, Heroes, A Change is Gonna Come, Like a Hurricane

ik zie al een tijdje een aantal vaste stemmers online die nog niet gestemd hebben...dus ik verwacht nog vuurwerk op het einde

Ronde 8 - Ladder 8: Mooie ladder. Jammer van Black, mijn nr. 32 staat al weer vast.

131 Pearl Jam - Black
114 Sigur Rós - Svefn-G-Englar +3
107 dEUS - Instant Street
106 The Doors The End
103 Curtis Mayfield - Move On Up +1
90 The Doors - Riders On The Storm
90 Talking Heads - Psycho Killer +2
89 Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea +4

Snoeperd schreef:
ik hoop het wel, en het zou ook mooi zijn als de nummer 5 in deze ladder niet mag herkansen, wat zal betekenen dat er nog een finale met de Pixies mogelijk is

Dat denk ik niet want Curtis staat niet alleen boven the Pixies maar zelfs boven Pink Floyd qua gemiddelde.

Edit: Sigur Ros lijkt me nu wel veilig voor de finale

El Ninjo schreef:

Dat denk ik niet want Curtis staat niet alleen boven the Pixies maar zelfs boven Pink Floyd qua gemiddelde.

Dus als Curtis niet nog verder wegzakt is hij zo goed als zeker bij de herkansers? Al zal het daar wel heel zwaar worden dan.

Momenteel wel.....maar alles ligt wel heel dicht bij elkaar en kan zo veranderen...zeker plaats 4 is nu echt milimeter werk met Heroes. .. .Curtis ligt trouwens gelijk met Pink Floyd zie ik nu.

nog 10 minuten spanning...........

Ronde 8 - Ladder 8:

131 Pearl Jam - Black
116 Sigur Rós - Svefn-G-Englar +2
110 The Doors The End +4
107 dEUS - Instant Street
104 Curtis Mayfield - Move On Up +1
93 The Doors - Riders On The Storm +3
90 Talking Heads - Psycho Killer
89 Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea

El Ninjo schreef:
ik zie al een tijdje een aantal vaste stemmers online die nog niet gestemd hebben...dus ik verwacht nog vuurwerk op het einde
...of weer het gebruikelijke gemiep achteraf dat ze ..... hadden kunnen redden, als .....

Orbilin schreef:

110 The Doors The End +4

En nog spannender nu ... maar nog steeds de eerste 4 rechtstreeks door naar de finale en nummer 5 in de herkansing

Kom Curtis over dEUS heen

laxus11 schreef:

Vervelend dat het voor de herkansingen nu tussen Curtis en de Pixies gaat, misschien wel mijn nummer 1 en 2 (of vice versa) van wat nog meedoet...

laxus11 schreef:

Een Pixies en Talking Heads-loze finale....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:41 uur

geplaatst: vandaag om 14:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.