MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
Ik zal straks (nou ja, straks...) als ik thuis ben wat linkjes gaan zoeken.

Ik wil best linkjes opzoeken maar dat kan pas na kerst. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar jouw lijstje, Onweerwolf. Wanneer plaats je die?

Status Seeker schreef:
Ik heb Pantera nog vervangen door Camel (iets meer mainstream ):

Jammer maar begrijpelijk, gezien de zeer geringe populariteit van metal hier. Welke van Pantera had je genomineerd?

Onweerwolf
Snoeperd schreef:
Ik wil best linkjes opzoeken maar dat kan pas na kerst. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar jouw lijstje, Onweerwolf. Wanneer plaats je die?

Ik ben nog aan het selecteren... Moeilijk!

Status Seeker schreef:
Ik heb Pantera nog vervangen door Camel (iets meer mainstream ):

Vind ik persoonlijk jammer, ik juich alle pogingen tot meer metal in MuMeladder van harte toe. Er staat echt veel te weinig in en Pantera is nu toch niet zo onbekend? Volgend jaar nomineer ik ze alleszins met Cemetary Gates.

Hey mensen...ik wil best een lijstje insturen. Ik weet wel hoe het werkt met die linkjes, maar kan ik dan gewoon een lijstje met 10 nummers insturen hier? Ik heb verder wel het een en ander doorgelezen maar ik vraag even voor de zekerheid...

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik ben nog aan het selecteren... Moeilijk!

Gezien jouw conditie lijkt het mij niet verstandig om met een hamer op je hoofd te slaan

@Weirdo Wizzy: Ja, dat kan. Let er alleen even op dat je niet een nummer nomineert dat al in de MuMeLadder 2011 staat of dat al door anderen genomineerd is (in dit topic). Veel succes!

Weirdo Wizzy schreef:
Hey mensen...ik wil best een lijstje insturen. Ik weet wel hoe het werkt met die linkjes, maar kan ik dan gewoon een lijstje met 10 nummers insturen hier? Ik heb verder wel het een en ander doorgelezen maar ik vraag even voor de zekerheid...

Dan wel graag tien nummers die nog niet in de lijst staan of door andere zijn geselecteerd. Als je een bericht tikt zie je boven het tekstveld allerlei vakjes staan. De 4de van links is URL waarin je de youtube link plakt.

Oke maar er zijn al ik weet niet hoeveel nummers geselecteerd...ik kan moeilijk weten welk nummer al wel of niet is geselecteerd toch? Of zeg ik nu iets doms...

El Ninjo schreef:
Check aub eerst hier in het MuMeLadder 2011 [Overzichtstopic] of je bijdrage daar al niet voorkomt en houdt ook de al geplaatste bijdragen in dit topic in de gaten.

Via deze link vind je de lijst van 2011, daar kun je checken of jouw gewenste nominaties er al in zitten. De nieuwe nominaties in dit topic kun je doorzoeken met [Zoek bericht] hier rechtsboven.

Zijn Bon Jovi, ZZ Top, U2, De Dijk, Duran Duran,Live en Bruce niet goed genoeg voor jou Teun

Teunnis houd niet van muziek die zijn ouders ook mooi zouden kunnen vinden

Teun toch, Bruce en ZZ Top zijn geweldig De rest is inderdaad ook niet mijn cup of tea

ArthurDZ schreef:
Teunnis houd niet van muziek die zijn ouders ook mooi zouden kunnen vinden

Weet ik

Maar hoop toch echt dat een Nummer van ZZ top de lijst gaat halen

In ieder geval is het fijn om te lezen voor de mensen die ze genomineerd hebben...

Missschien even Cosmic Kid Pm'n voor het Nummer van The Christians

Goed dan heir mijn lijstje hoop dat ik het goed heb gedaan:

Sarah McLachlan - Possession
Beth Orton - She Cries Your Name
Husker Du - Could You Be The One
Psapp - Hi
Beach House - Heart Of Chambers
Underworld - Spoonman
The Tragically Hip - New Orleans Is Sinking
Beck - Lost Cause
Jane's Addiction - Three Days
Sneaker Pimps - Six Underground

Hoop maar dat de linkjes werken, de nummers er nog niet zijn genomineerd en dat ik nog op tijd ben...en anders hoor ik het wel

Ook geen idee of zo'n lijstje als dit uberhaupt kans maakt eigenlijk maar goed

Hüsker Dü heeft in ieder geval mijn stem

De mijne ook. En Jane's Addiction krijgt van mij ook punten. Alleen jammer dat Been Caught Stealing van hetzelfde album niet genomineerd werd.

De mijne niet, net als de andere nummers. Maar ik ben dan ook een zure klootzak.

Nou prima lijstje lijkt me. Sarah is sowieso al prachtig

Onweerwolf
Teunnis schreef:
Ik zal de linkjes beetje bij beetje toevoegen: EDIT: Op The Christians na allemaal gevonden

Nou mooi dat het gewaardeerd wordt...leuk initiatief dit ook. Zit al wel een tijdje op de site maar had me hier nooit zo in verdiept. R&P volgende keer selecteer ik wel 10 nummers van Atmosphere.

Onweerwolf
Nog 1 lijstje mensen!

Laten we anders de tien beste nummers van Men Without Hats nomineren. Of nog beter, gewoon deze plaat.

Top idee Rop

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:09 uur

geplaatst: vandaag om 11:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.