MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 7)

zoeken in:
Revolver is niet mijn favoriete Beatles-album en ze staan er nog drie keer in. Substrata verdient dan liever mijn stem. Eén van de betere in het genre.

1-3

2-3
Jimi

Lukk0
2-5

Revolver is de laatste tijd wel uitgegroeid tot mijn favoriete Beatles-album. Substrata staat echter gewoon op 4,5*

3-5

Tweemaal 5* dus 't is een lastige.

4-6, duidelijke zaak.

8-6

3. U2 - Achtung Baby (1991) vs. The Rolling Stones - Sticky Fingers (1971)

1-0

Het regent 5* albums hier.

3-0

Yann Samsa
Net te laat om te stemmen op Substrata. Had een 'kattebelletje' gekregen van Arrie, die beweerde dat het eigenlijk niet zo'n denderende lijst meer is; en inderdaad, wat een voor de hand liggende 'winnaars' alweer. Matig eigenlijk, en als er al eens kleppers zijn dan staan ze tegenover mekaar: Disintegration versus OKC, Meddle versus Laughing Stock en Agaetis Byrjun versus Sgt Pepper's.

Zwakke battle dit, 2 times overrated.

5-0 dan maar.

Ferre Clabau schreef:
Zwakke battle dit, 2 times overrated.

Je bent zelf overrated verdorie

5-1

Yann Samsa
GrafGantz schreef:
(quote)

Je bent zelf overrated verdorie
I'm a boss

4. Burial - Untrue (2007) vs. Van Morrison - Astral Weeks (1968)

0-1

Yann Samsa
1-1

Lukk0
2-2

Beste battle van deze ronde, ik hoop dat de hype rond Burial van de laatste tijd hier ook navolging gaat krijgen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.