Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2012, 20:23 uur
Inderdaad, erg mooi nummer weer. aERo zal ook dit jaar wel weer een patent gaan nemen op goeie nummers in dit topic, zeker?
8
8
0
geplaatst: 3 januari 2012, 20:29 uur
En dan te bedenken dat z'n vorige albums zelfs nog beter zijn.. 
8

8
0
geplaatst: 3 januari 2012, 21:48 uur
Fraaie gothic folk, die theremin aan het einde is ook wel mooi. Maar ik ben verder iets minder enthousiast dan mijn voorgangers.
7
7
0
tuktak
geplaatst: 3 januari 2012, 22:04 uur
doet me denken aan tindersticks, dat is opzich altijd goed.
7
7
0
geplaatst: 3 januari 2012, 22:25 uur
Ik geef het toe: dit nummer had ik 2 weken geleden ook al kunnen plaatsen maar het album van de beste man deed me nog niet zo veel terwijl het me persoonlijk getipt werd.
Maar ik kom er steeds beter in en dit nummer groeit per luisterbeurt. Ik hoor een combinatie Leonard Cohen, Morphine, Cousteau en Tindersticks. Normaal namen die er voor zorgen dat ik gelijk in jubelstemming zou verkeren. Dat was niet zo.
Twee weken terug had ik een 6,5 gegeven wegens de lengte maar nu 8,5 en wie weet wat dat over weer 2 weken zou zijn.
8,5
Maar ik kom er steeds beter in en dit nummer groeit per luisterbeurt. Ik hoor een combinatie Leonard Cohen, Morphine, Cousteau en Tindersticks. Normaal namen die er voor zorgen dat ik gelijk in jubelstemming zou verkeren. Dat was niet zo.
Twee weken terug had ik een 6,5 gegeven wegens de lengte maar nu 8,5 en wie weet wat dat over weer 2 weken zou zijn.
8,5
0
geplaatst: 4 januari 2012, 08:34 uur
10!!!!!!!!!!!
Wat mij betreft beter dan Thindersticks. Matt Elliott kan iets wat verder bijna niemand kan:
Een eigen genre creeeren!
van zijn site:
Ideally listened to in total darkness to discover the hope hidden deep within the guitars, voice, choirs, bells, ethereal trumpets, the howl of the dog beneath the skin, in the sincerity of the music. Inspired by the ghosts of European folk music, the voice often resigned but always expressive
Wat mij betreft beter dan Thindersticks. Matt Elliott kan iets wat verder bijna niemand kan:
Een eigen genre creeeren!
van zijn site:
Ideally listened to in total darkness to discover the hope hidden deep within the guitars, voice, choirs, bells, ethereal trumpets, the howl of the dog beneath the skin, in the sincerity of the music. Inspired by the ghosts of European folk music, the voice often resigned but always expressive
0
geplaatst: 4 januari 2012, 18:57 uur
Hier moest ik even over nadenken, maar het overtuigt toch wel. Het einde had van mij niet zo lang hoeven duren.
7,2
7,2
0
geplaatst: 4 januari 2012, 20:11 uur
Volgens mij exact hetzelfde als William Fitzsimmons vorig jaar (7,74). Dat was mijn voordracht die het beste aansloeg in 2011 en uiteindelijk op een tweede plaats eindigde.
Ik denk dat vooral user muziekobsessie er erg blij mee zal zijn want ik mag aannemen dat meerdere users dit album nu gaan ontdekken en dat lijkt me toch wel een leuke bijkomstigheid.
Ik denk dat vooral user muziekobsessie er erg blij mee zal zijn want ik mag aannemen dat meerdere users dit album nu gaan ontdekken en dat lijkt me toch wel een leuke bijkomstigheid.
0
geplaatst: 4 januari 2012, 20:19 uur
Dat lijkt me geen bijkomstigheid, dat lijkt me het doel: ik tel 8 mensen die je blij hebt gemaakt met een ontdekking.
Nu nog een nieuw nummer
Nu nog een nieuw nummer
0
geplaatst: 4 januari 2012, 20:41 uur
01-01: The Black Atlantic – The Flooded Road (Built on Sand) (herman / 8 /5,81 )
02-01: Blaudzun- Flame On My head (the viking / 14 / 7,22)
03-01: Matt Elliott - Dust, Flesh and Bones (aERodynamIC / 17 / 7,74)
04-01: Gonjasufi - Nikels and Dimes (inquestos)
02-01: Blaudzun- Flame On My head (the viking / 14 / 7,22)
03-01: Matt Elliott - Dust, Flesh and Bones (aERodynamIC / 17 / 7,74)
04-01: Gonjasufi - Nikels and Dimes (inquestos)
0
geplaatst: 4 januari 2012, 20:58 uur
Aardig nummer. Hoewel het genre niet mijn kopje thee is, maakt dit nummer me wel benieuwd naar meer.
6,5
6,5
0
geplaatst: 4 januari 2012, 22:42 uur
Altijd een rare verhouding gehad met het album A Sufi and a Killer. Dan was ik er verslingerd aan en dan vond ik het pretentieus gedoe. Maar boeien deed het altijd.
En hier is het niet anders. Het valt op dit moment best lekker maar zou morgen zou weer tegen kunnen staan. Het blijft bijzondere muziek wat mij betreft.
7
En hier is het niet anders. Het valt op dit moment best lekker maar zou morgen zou weer tegen kunnen staan. Het blijft bijzondere muziek wat mij betreft.
7
0
geplaatst: 5 januari 2012, 00:33 uur
Toch best een lekker nummer. Tot nu toe nog geen enkel zwak nummer in dit topic!
7
7
* denotes required fields.