MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto

zoeken in:
Of The Beatles?

2MY
Nee, 't zijn geen Beatles.

En zowel uitvoerder(s) als titel zitten erg helder in het plaatje.

Crash Test Dummies - Every Morning ?

2MY
nope.

Goeie poging trouwens.

2MY
En niet te buitenlands denken.

Bots - 7 Dagen Lang

Nooit van gehoord

Ahja haha

Euh nee, ken geen artiest of nummer waar yoghurt in zit

1e plaatje is artiest (doordenkertje).
2e plaatje is titel

Ik dacht aan 10cc - Dreadlock Holiday maar dat leek me wat te veel yoghurt

In het bakje wellicht wel, maar de titel van de foto spreekt van "a tea spoon of yogurt".

panjoe (moderator)
Te veel? Ik denk dat dat wel ongeveer 10 cl is hoor... Dat lijkt me het goede antwoord.

Ach ja, 10cc is natuurlijk gewoon 0,1 liter. Dat lijkt me wel zo'n beetje de inhoud van het bakje.

Iets van The Lovin' Spoonful ?

edit: Ach ja, ik lees nu terug, 10cc is het idd

GrafGantz schreef:
Ach ja, 10cc is natuurlijk gewoon 0,1 liter. Dat lijkt me wel zo'n beetje de inhoud van het bakje.

10cc is 0,01 liter. Cc is niet hetzelfde als cl.

panjoe (moderator)
Ja, verdorie. Arrie heeft gelijk. Een cc is een kubieke centimeter, en dat is geen centiliter maar een milliliter...

2MY
Dat verschil is enkel belangrijk in de keuken (en dan nog) of als je injecties moet geven.

Op de collage van Frejarius zie ik schaatsende mensen en een uitgebrande auto... Voorlopig nog geen flauw benul...

Ha, blijkt maar weer dat ik van sommige zaken echt geen verstand heb. En dat Arnout overal verstand van heeft...

Hij zou eigenlijk moderator moeten worden ja...

2MY
Skaty Perry - Hot N Cold?

2MY
Tip?

Compact Disk Dummys - The Reeling
(Dummys worden gebruikt in crashtesten, rond een schaatsbaan is er een reling. Als dit juist is eet ik mijn sokken op).

Had al een beetje schrik dat ik het misschien wat te ver was gaan zoeken. Het is een beetje klein maar als je het beeld van de wagen of de wagen zelf herkent dan weet je ook wie er achter het stuur zit (auto is dus niet willekeurig gekozen). Verder is de auto niet uitgebrand maar rijdt deze bewust in op de mensen.

panjoe (moderator)
Michael Jackson - Lady Diana?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:04 uur

geplaatst: vandaag om 09:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.