Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2013, 14:43 uur
2MY schreef:
Die ene wast duidelijk met het verkeerde middel.
Die ene wast duidelijk met het verkeerde middel.
Dan moet het wel iets van Was (Not Was) zijn

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 oktober 2013, 01:18 uur
Country Trash zit in de juiste richting. Degene die zijn afgebeeld zijn bovendien van belang (het hadden niet twee willekeurige mensen kunnen zijn, en ook niet twee willekeurige voetballers).
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 20:34 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 21:29 uur
Gokje dan maar : johnny cash - walk the line
(met de wedstrijd kun je cash winnen ...of johnny cash is een slijmerd wat nog klopt ook
)
(met de wedstrijd kun je cash winnen ...of johnny cash is een slijmerd wat nog klopt ook
)
0
geplaatst: 1 november 2013, 14:01 uur
Was vergeten dat ik er hier 1 gepost had
. Johnny Cash is niet goed.
Plaatje beeld artiest en titel uit. Voor de titel moet je een beetje flexibel zijn met woorden (verschillende talen).
. Johnny Cash is niet goed.Plaatje beeld artiest en titel uit. Voor de titel moet je een beetje flexibel zijn met woorden (verschillende talen).
0
geplaatst: 1 november 2013, 20:11 uur
De worm staat voor de bandnaam (cryptisch en dan een beetje spelen met 2 talen). Het totale plaatje staat voor de titel.
Ik kan even niet op een duidelijkere hint komen zonder te duidelijk te zijn en de titel te verraden.
Edit: nog een hint. Het gaat hier om een onvervalste one-hit wonder.
Ik kan even niet op een duidelijkere hint komen zonder te duidelijk te zijn en de titel te verraden.
Edit: nog een hint. Het gaat hier om een onvervalste one-hit wonder.
0
geplaatst: 3 november 2013, 19:49 uur
Eerste woord heeft te maken met titel
Derde woord met de groepsnaam
Dance nummer uit 2007
Derde woord met de groepsnaam
Dance nummer uit 2007
0
geplaatst: 4 november 2013, 11:16 uur
Nooit van gehoord, maar ik ben dan ook helemaal niet van de dance (en dat is nog een understatement).
0
geplaatst: 27 december 2013, 22:53 uur
* denotes required fields.