Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 3 februari 2015, 17:32 uur
Hoe krijgen jullie het voor elkaar een afbeelding in te voegen die niet door linkt naar een nieuw tabblad?
0
geplaatst: 3 februari 2015, 17:44 uur
Edgar18 schreef:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar een afbeelding in te voegen die niet doorlinkt naar een nieuw tabblad?
Wat bedoel je, ik zie de afbeelding gewoon "embedded" in jouw post?Hoe krijgen jullie het voor elkaar een afbeelding in te voegen die niet doorlinkt naar een nieuw tabblad?
0
geplaatst: 3 februari 2015, 17:52 uur
Edgar18 schreef:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar een afbeelding in te voegen die niet door linkt naar een nieuw tabblad?
Als de afbeelding te groot is om op MuMe in z'n volledigheid weergegeven te worden zie je er zo'n kartelrandje omheen. Als je dan op de afbeelding klikt ga je naar de website waar de oorspronkelijke afbeelding staat alwaar je hem in z'n volle glorie kan zien.
0
geplaatst: 3 februari 2015, 17:52 uur
Ik bedoel dat wanneer jij nu op de afbeelding klikt je de link naar de originele afbeelding ziet (/ wordt doorgelinkt) terwijl ik bij de door jouw geplaatste schedel er niet op kan klikken.
0
geplaatst: 3 februari 2015, 17:56 uur
GrafGantz schreef:
Als de afbeelding te groot is om op MuMe in z'n volledigheid weergegeven te worden zie je er zo'n kartelrandje omheen. Als je dan op de afbeelding klikt ga je naar de website waar de oorspronkelijke afbeelding staat alwaar je hem in z'n volle glorie kan zien.
Dank je! Zo komt het dus.(quote)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 februari 2015, 18:02 uur
Babyshambles - There She Goes?
Yoko Ono - Greenfield Morning I Pushed an Empty Baby Carriage All Over the City?
Yoko Ono - Greenfield Morning I Pushed an Empty Baby Carriage All Over the City?
0
geplaatst: 3 februari 2015, 18:16 uur
Nope, beide niet. Al vind ik Babyshambles mooi gevonden. Deze van Yoko ken ik niet.
0
Zephyr
geplaatst: 3 februari 2015, 19:40 uur
Maywood - Mother How Are You Today
want dat bos op de achtergrond ziet er echt uit alsof de foto in mei is genomen...
want dat bos op de achtergrond ziet er echt uit alsof de foto in mei is genomen...

0
geplaatst: 3 februari 2015, 20:08 uur
Maywood, zijn dat niet die zingende zusjes? In ieder geval, helaas allebei..
0
geplaatst: 4 februari 2015, 13:02 uur
Prince - Paisley Park?
Het is in elk geval Kate Middleton en Prins George...
Het is in elk geval Kate Middleton en Prins George...
0
geplaatst: 4 februari 2015, 13:33 uur
Dat laatste klopt.
Tipje van de sluier. Het nummer is van een (solo)artiest die zijn carrière begon in een band - maar niet met zijn broers..
Tipje van de sluier. Het nummer is van een (solo)artiest die zijn carrière begon in een band - maar niet met zijn broers..
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 februari 2015, 15:33 uur
Boy George - Mama Never Know?
Of I Go Where I Go?
Of I Go Where I Go?
0
geplaatst: 4 februari 2015, 17:52 uur
* denotes required fields.