MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto

zoeken in:

7744leon schreef:
(quote)

Nee, de titel en de artiest zijn beide in de foto te zien

Mickey Mouse club, daar is Timberlake doorgebroken en als er een rivier gehuild wordt heb je wel een boot nodig dus ik vond het eigenlijk heel logisch

vigil schreef:
(quote)

Mickey Mouse club, daar is Timberlake doorgebroken en als er een rivier gehuild wordt heb je wel een boot nodig dus ik vond het eigenlijk heel logisch

Oh, die link tussen mickey mouse en timberlake had ik nog niet gemaakt

Iemand een idee wat betreft de nieuwe foto?

Edgar18 schreef:
Iemand een idee wat betreft de nieuwe foto?

Nope...

Zephyr
OK, een botte gok :

This Golden Ring van ?????

of iets met C.C.C.

Golden Ring klinkt al wel goed ...

Als ik Belt invul bij het zoek topic, komt er iets van "White Belt, Yellow Tag" als bandnaam ... zou best kunnen maar daar ken ik geen nummers van, ken de band ook niet.

Het is wel zinvol - als er weinig reactie komt - om tips te geven in welke richting men het moet zoeken en ... hoe bekend een nummer is. Officieel moeten het hits of bekende nummers zijn al is dat misschien nu wel zo.

Iets met "Red Yellow Blue" ... ?

This Golden Ring is een nummer van The Fortunes (of waren het The Tremeloes?), ik heb er ook al aan gedacht.

En ik heb ook nog gedacht aan C.C.C. Inc., maar dat leek me niet bekend genoeg.

panjoe (moderator)
Golden Earring - See See?

Wel een seetje te weinig, maar goed.

Ach, ja, dat ik nog niet eens aan Golden Earring heb gedacht.

2MY
Aangezien de Clevelands Cavaliers een paar jaar geleden het record hebben gebroken van langste-ketting-van-verloren-games moet dit ongetwijfeld

Gruppo Sportivo - Sucker of the Century

zijn.

Nog geen suggesties die in de buurt komen. Het betreft hier zeker geen obscuur nummer. Het liedje komt van een hoog gewaardeerd album (ruim boven de 4) met flink veel stemmen.

Is ook geen ring maar een armband, ik ken enkel geen band of titel met bracelet er in

Ik vind het er toch echt meer als een ring uitzien hoor.

Het is duidelijk een halsband, met tags ...

Misschien is het wel een een nummer van The Band ?

De webshop van deze club staat gewoon tussen mijn favorieten hoor

Kom op mensen, jullie waren al aardig in de buurt gisteravond!

Zephyr
Nou, dat wordt morgen naar de tandarts, want ondertussen heb ik mijn tanden stuk gebeten op deze opgave...

Op basis van input van eerdere reactie's gok ik op

The Band - Look Out Cleveland

Bangles - Eternal Flame?

da dude schreef:
Op basis van input van eerdere reactie's gok ik op

The Band - Look Out Cleveland

Ik had hem makkelijker ingeschat.

Casartelli (moderator)
Op het gevaar af dat nu echt nooit meer iemand me voor een popquiz vraagt... nog nooit van het nummer gehoord en evenmin een idee waar ik de titel in het plaatje kan vinden.

Verder inderdaad een makkie, dat moet ik je nageven

Casartelli schreef:
evenmin een idee waar ik de titel in het plaatje kan vinden.

Het is een arm"Band" met logo's van de Cleveland Cavaliers. Verder heb ik ook nog nooit van het nummer gehoord, maar ik word dan ook nooit voor een popquiz gevraagd.

Maar dan moet je toch maar net weten dat die Cavaliers uit Cleveland komen? Ik heb overigens ook nog nooit van het nummer gehoord, en ik ben een fervent popquizzer.

Mja als je de oplossing ziet is het niet onlogisch. Maar het is inderdaad nooit een hit geweest. Cleveland had ik wel direct herkent.

'De Band' lijkt me duidelijk en dit nummer staat op hun hoogst gewaarde en meest bestemmende album.

Maar, excuus dat ik jullie slimmer had ingeschat .

Gast
geplaatst: vandaag om 19:31 uur

geplaatst: vandaag om 19:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.