Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2015, 09:19 uur
Mickey Mouse club, daar is Timberlake doorgebroken en als er een rivier gehuild wordt heb je wel een boot nodig dus ik vond het eigenlijk heel logisch

0
geplaatst: 17 februari 2015, 16:45 uur
vigil schreef:
Mickey Mouse club, daar is Timberlake doorgebroken en als er een rivier gehuild wordt heb je wel een boot nodig dus ik vond het eigenlijk heel logisch
(quote)
Oh, die link tussen mickey mouse en timberlake had ik nog niet gemaakt

0
geplaatst: 18 februari 2015, 20:03 uur
Edgar18 schreef:
Iemand een idee wat betreft de nieuwe foto?
Iemand een idee wat betreft de nieuwe foto?
Nope...
0
Zephyr
geplaatst: 18 februari 2015, 20:07 uur
OK, een botte gok :
This Golden Ring van ?????
of iets met C.C.C.
This Golden Ring van ?????
of iets met C.C.C.

0
geplaatst: 18 februari 2015, 20:14 uur
Golden Ring klinkt al wel goed ...
Als ik Belt invul bij het zoek topic, komt er iets van "White Belt, Yellow Tag" als bandnaam ... zou best kunnen maar daar ken ik geen nummers van, ken de band ook niet.
Het is wel zinvol - als er weinig reactie komt - om tips te geven in welke richting men het moet zoeken en ... hoe bekend een nummer is. Officieel moeten het hits of bekende nummers zijn al is dat misschien nu wel zo.
Iets met "Red Yellow Blue" ... ?
Als ik Belt invul bij het zoek topic, komt er iets van "White Belt, Yellow Tag" als bandnaam ... zou best kunnen maar daar ken ik geen nummers van, ken de band ook niet.
Het is wel zinvol - als er weinig reactie komt - om tips te geven in welke richting men het moet zoeken en ... hoe bekend een nummer is. Officieel moeten het hits of bekende nummers zijn al is dat misschien nu wel zo.
Iets met "Red Yellow Blue" ... ?
0
geplaatst: 18 februari 2015, 20:21 uur
This Golden Ring is een nummer van The Fortunes (of waren het The Tremeloes?), ik heb er ook al aan gedacht.
En ik heb ook nog gedacht aan C.C.C. Inc., maar dat leek me niet bekend genoeg.
En ik heb ook nog gedacht aan C.C.C. Inc., maar dat leek me niet bekend genoeg.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 februari 2015, 20:22 uur
Golden Earring - See See?
Wel een seetje te weinig, maar goed.
Wel een seetje te weinig, maar goed.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 20:23 uur
Ach, ja, dat ik nog niet eens aan Golden Earring heb gedacht. 

0
geplaatst: 18 februari 2015, 20:30 uur
Aangezien de Clevelands Cavaliers een paar jaar geleden het record hebben gebroken van langste-ketting-van-verloren-games moet dit ongetwijfeld
Gruppo Sportivo - Sucker of the Century
zijn.
Gruppo Sportivo - Sucker of the Century
zijn.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 22:28 uur
Nog geen suggesties die in de buurt komen. Het betreft hier zeker geen obscuur nummer. Het liedje komt van een hoog gewaardeerd album (ruim boven de 4) met flink veel stemmen.
0
geplaatst: 18 februari 2015, 22:43 uur
Is ook geen ring maar een armband, ik ken enkel geen band of titel met bracelet er in 

0
geplaatst: 18 februari 2015, 23:04 uur
De webshop van deze club staat gewoon tussen mijn favorieten hoor 

0
geplaatst: 19 februari 2015, 19:50 uur
Kom op mensen, jullie waren al aardig in de buurt gisteravond!
0
Zephyr
geplaatst: 19 februari 2015, 20:01 uur
Nou, dat wordt morgen naar de tandarts, want ondertussen heb ik mijn tanden stuk gebeten op deze opgave... 

0
geplaatst: 20 februari 2015, 00:21 uur
Op basis van input van eerdere reactie's gok ik op
The Band - Look Out Cleveland
The Band - Look Out Cleveland
0
geplaatst: 20 februari 2015, 08:37 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 februari 2015, 09:38 uur
Op het gevaar af dat nu echt nooit meer iemand me voor een popquiz vraagt... nog nooit van het nummer gehoord en evenmin een idee waar ik de titel in het plaatje kan vinden.
Verder inderdaad een makkie, dat moet ik je nageven
Verder inderdaad een makkie, dat moet ik je nageven

0
geplaatst: 20 februari 2015, 09:54 uur
Casartelli schreef:
evenmin een idee waar ik de titel in het plaatje kan vinden.
evenmin een idee waar ik de titel in het plaatje kan vinden.
Het is een arm"Band" met logo's van de Cleveland Cavaliers. Verder heb ik ook nog nooit van het nummer gehoord, maar ik word dan ook nooit voor een popquiz gevraagd.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 10:18 uur
Maar dan moet je toch maar net weten dat die Cavaliers uit Cleveland komen? Ik heb overigens ook nog nooit van het nummer gehoord, en ik ben een fervent popquizzer. 

0
geplaatst: 20 februari 2015, 10:19 uur
Mja als je de oplossing ziet is het niet onlogisch. Maar het is inderdaad nooit een hit geweest. Cleveland had ik wel direct herkent.
0
geplaatst: 20 februari 2015, 10:21 uur
'De Band' lijkt me duidelijk en dit nummer staat op hun hoogst gewaarde en meest bestemmende album.
Maar, excuus dat ik jullie slimmer had ingeschat
.
Maar, excuus dat ik jullie slimmer had ingeschat
.* denotes required fields.