Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2015, 18:21 uur
Onweerwolf schreef:

Trouwens; of er is eerder een vergelijkbare opgave langsgekomen of ik had een echte déjà vu toen ik op het antwoord kwam.

Trouwens; of er is eerder een vergelijkbare opgave langsgekomen of ik had een echte déjà vu toen ik op het antwoord kwam.
Zo te zien is er niet eerder iets vergelijkbaars geweest, in elk geval niet met dit nummer van Outkast als antwoord.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 18:39 uur
Onweerwolf schreef:
BassHunter - Boten Anna?
BassHunter - Boten Anna?

Ik zal morgen weer eens een wat pittiger opgaaf proberen te vinden.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 18:39 uur
Is het essentieel om te weten welke film het is of welke personages het zijn?
Edit: oh hij is al geraden.
Edit: oh hij is al geraden.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 19:36 uur
0
geplaatst: 6 maart 2015, 20:55 uur
0
geplaatst: 6 maart 2015, 21:51 uur
lol
was het eerste waar ik op kwam.
Ga geen nieuwe plaatsen, dus ga jullie gang!
was het eerste waar ik op kwam. Ga geen nieuwe plaatsen, dus ga jullie gang!
0
geplaatst: 6 maart 2015, 22:13 uur
Nee en nee. En dank voor het nog altijd ontbreken van een antwoord.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 22:28 uur
Ik geloof dat het een shot uit de film Frozen is, en dat personage Anna heet. Dat dacht ik al, maar ik wist het ook niet zeker (heb de film niet gezien), dus daarom vroeg ik er al naar.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 22:38 uur
Oh, zegt me niets. Ziet er uit als een tekenfilm waar ik toch echt wat te oud voor ben 

0
geplaatst: 6 maart 2015, 22:52 uur
GrafGantz schreef:
Oh, zegt me niets. Ziet er uit als een tekenfilm waar ik toch echt wat te oud voor ben
De nieuwste Disney-film, echt waanzinnig populair, maar inderdaad voornamelijk onder een wat jonger publiek.
0
geplaatst: 6 maart 2015, 23:36 uur
GrafGantz schreef:
Het is prins Hans van de Zuidereilanden die voor het eerst kennismaakt met prinses Anna van Arendel. Haar zus Elsa wordt op deze dag gekroond tot koningin, maar wat niemand weet is dat prinses Elsa eigenlijk ijskrachten heeft en die krachten probeert ze te verhullen. Dit mislukt schromelijk, hoop gedonder, totale bevriezing, een neurotische sneeuwpop en bombastische liedjes. Op het eind blijkt prins Hans een bad guy te zijn, het koninkrijk ontdooit natuurlijk dankzij Anna en haar nieuwe vriendje Kristoff (die met die eland) en ze leven nog lang en gelukkig. Dankzij de kracht van ware liefde. Want ware liefde ontdooit een bevroren hart.
Ik heb drie dochters en Netflix.

0
geplaatst: 7 maart 2015, 00:12 uur
0
geplaatst: 7 maart 2015, 00:30 uur
Mooie film Frozen, de Sing A Long versie gezien, en op DVD.
Mijn dochter Luna doet een voltige kur op Frozen Sing-A-Long | Laat het los | Disney Dutch (NL) Official Clip HD - YouTube
Mijn dochter Luna doet een voltige kur op Frozen Sing-A-Long | Laat het los | Disney Dutch (NL) Official Clip HD - YouTube
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 maart 2015, 00:43 uur
GrafGantz schreef:
Je bent me kwijt. Maar dan ook volledig.
Je bent me kwijt. Maar dan ook volledig.
Ik trek dit soort films ook niet hoor. Walt Disney was sowieso een nazi dus ik kijk uit principe geen tekenfilms.
Maar googlen op het plaatje leverde de naam Anna op en ik zag een boot en ik ben een die-hard BassHunter fan, dus ja.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 maart 2015, 11:07 uur
Doe ik ook eens een makkelijke (want dat moet je er dan kennelijk bij zeggen)
http://imageshack.com/a/img540/1985/pywTew.jpg
http://imageshack.com/a/img540/1985/pywTew.jpg
0
geplaatst: 7 maart 2015, 11:21 uur
Dat het Berlijn is is duidelijk, maar wat die formule is......?????
Alphaville - Berlin
Alphaville - Berlin
* denotes required fields.