MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto

zoeken in:
Allemaal niet goed, tijd voor een tipje:

Inderdaad gaat het niet alleen over Star Wars, maar ook over het feit dat we ons hier op een filmset bevinden. Hier zou je de bandnaam uit kunnen halen. De naam van het nummer vind je door door te denken over het soort film.

Coldplay - The Scientist (play van spelen in een film en verder de link naar Sci-fi)

Nee.

Tijd voor meer/duidelijkere tips me dunkt. Staat er meer dan 4 dagen.

Ik gok op iets van The Script. Science & Faith, of Superheroes?

Ik denk Jeff Wayne - War of the Worlds

Evil Superstars - Love is Okay?
Vanwege de cover van die plaat...

Nederlandstalig!

The Scene - Iedereen Is van de Wereld?

Onweerwolf
De Kast - In De Wolken

edit: oh die van Arrie moet hem zijn.

Arrie schreef:
The Scene - Iedereen Is van de Wereld?

Jaaa.

David Bowie - Heroes

nope

Five for Fighting - Superman

Applaus voor Arnout!

Nooit van gehoord.

GrafGantz schreef:
Nooit van gehoord.

Vooral een grote hit in Amerika geweest, daar heeft het ook wel een klassiekerstatus. Je vriendin zal hem wellicht wel kennen. Ik zie dat het in Nederland nog een klein top 40-hitje is geweest.

Ha, dan ken je mijn vriendin niet. Hits van de jaren 80 en 90 is ze van op de hoogte, maar verder niet.

GrafGantz schreef:
Ha, dan ken je mijn vriendin niet. Hits van de jaren 80 en 90 is ze van op de hoogte, maar verder niet.

Verder dan een heel vage ontmoeting in een tram ben ik inderdaad niet gekomen. Ze is nog minder op de hoogte van hitparades dan jijzelf?

Edit: oh je hebt hem al ge-edit. Het is wel bijna jaren '90 (2001 ofzo) dus misschien nog net.

Misschien niet de allergrootste hit (wel in sommige andere landen) maar het was wel een nummer wat in 2001 erg veel op radio en TV voorbij kwam.

Briljant nummer vind ik dit van Five For Fighting! Zou niet misstaan in de MuMe ladder m.i.

Nou zet hem op je te nomineren voor 2016 lijstje

ik zal er vast wel minimaal een puntje aan kwijt kunnen, ik vind het ook een lekker nummer. Beetje Maroon 5 achtig (omgekeerde chonologie...) enkel dan beter, zoiets zeg maar

Billy Idol - White Wedding

Leuke opgave!!

Ja maar wel snel klaar

Van Jamai kon ik overigens niet zo snel een trouwfoto vinden

Sorry, zal ik mijn bericht dan verwijderen.
Dan kunnen anderen nog puzzelen; of heb je er nog een.
Ik heb op dit moment weinig inspiratie.

Beatles - For You Blue?

Nope

Gast
geplaatst: vandaag om 22:43 uur

geplaatst: vandaag om 22:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.