Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2015, 10:05 uur
Vooruit dan:
- het is geen Rose Royce;
- het betreft een bekend jaren '90 nummer;
- de naam van de band is in taal X, de titel van het nummer in taal Y;
- focus op de 'eyecatcher' op de foto.
- het is geen Rose Royce;
- het betreft een bekend jaren '90 nummer;
- de naam van de band is in taal X, de titel van het nummer in taal Y;
- focus op de 'eyecatcher' op de foto.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 juni 2015, 12:38 uur
Hij bedoelt volgens mij dat de titel en bandnaam in twee verschillende talen zijn, vigil.
Ik dacht nog aan iets van Pixies. Head On ofzo. Maar dat is niet in 2 talen
Ik dacht nog aan iets van Pixies. Head On ofzo. Maar dat is niet in 2 talen

0
Onweerwolf
geplaatst: 16 juni 2015, 13:01 uur
Pixies - Trompe Le Monde 
(Al heb ik geen flauw idee waarom dat de oplossing zou zijn.)

(Al heb ik geen flauw idee waarom dat de oplossing zou zijn.)
0
geplaatst: 16 juni 2015, 13:08 uur
panjoe schreef:
Hij bedoelt volgens mij dat de titel en bandnaam in twee verschillende talen zijn, vigil.
Dat snap ik ook wel, de 'eyecather' op de foto heet namelijk Spirit of Ecstasy. Het laatste woord zou je dus ook kunnen als XTC kunnen vertalen. Jaja ik denk ook verder hoor

0
geplaatst: 16 juni 2015, 13:10 uur
vigil schreef:
Dat snap ik ook wel, de 'eyecather' op de foto heet namelijk Spirit of Ecstasy.
Gaat de goede kant op! Maar het is geen nummer van XTC.Dat snap ik ook wel, de 'eyecather' op de foto heet namelijk Spirit of Ecstasy.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 juni 2015, 17:48 uur
Oh ja! Als dat hem niet is, is het in ieder geval een uitstekende poging.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 18:05 uur
HugovdBos schreef:
Air - La Femme D'Argent
Air - La Femme D'Argent
.Dat is hem inderdaad!
Spirit of Ecstacy is de naam van de mascotte die sinds 1911 de radiator van de Rolls-Royce siert.
De mascotte is een ontwerp van Charles Sykes, gebaseerd op actrice en model Eleanor Thornton (1880-1915). Het beeldje stelt een vrouw voor die voorover buigt met haar armen naar achteren gestrekt, daarbij waaiert haar kleding uit, hetgeen lijkt op vleugels. Tot 1914 werden deze beeldjes standaard uitgevoerd in zilver.
Aldus de wiki pagina ervan. Dat in combinatie met de fraaie lucht erboven maakt....
0
geplaatst: 16 juni 2015, 18:55 uur
Kon niet missen. Ik was wel even aan het bedenken welk nummer het nou precies kon zijn. Maar de tip dat de titel in een andere taal was gaf de doorslag.
0
geplaatst: 16 juni 2015, 20:29 uur
Ik zat aan dezelfde band te denken, maar de bekende nummers van hun zullen het niet zijn lijkt me met Lump en Peaches.
Sam Cooke lijkt me te voorspelbaar en ook Born in the USA zal het vast niet wezen
Sam Cooke lijkt me te voorspelbaar en ook Born in the USA zal het vast niet wezen
0
geplaatst: 17 juni 2015, 15:33 uur
Nog geen goed antwoord. Een aantal van jullie zitten wel op de goede weg waar Obama op de foto bij aanwezig is. Ook een paar goed verzonnen antwoorden, maar helaas.
Tip 1: Waar is hij op deze foto bij aanwezig?
Tip 2: Het betreft een groep die vooral eind jaren zestig/zeventig succes had en op dit moment nog steeds actief is (wel in een andere samenstelling).
Wel weer genoeg tips gegeven binnen 24 uur na de post.
Tip 1: Waar is hij op deze foto bij aanwezig?
Tip 2: Het betreft een groep die vooral eind jaren zestig/zeventig succes had en op dit moment nog steeds actief is (wel in een andere samenstelling).
Wel weer genoeg tips gegeven binnen 24 uur na de post.
0
geplaatst: 17 juni 2015, 15:43 uur
Fleetwood Mac - Don't Stop
Of was dat een andere Democratische president?
Of was dat een andere Democratische president?

0
geplaatst: 17 juni 2015, 16:30 uur
* denotes required fields.