Muziek / Muziekgames / hits uitgebeeld in 1 foto
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2012, 23:11 uur
Nee.
Je zou kunnen zeggen dat:
* de man bijzonder netjes gekleed is
* de man er als een soort vampier uitziet; dit maakt uit, al had 't net zo goed iemand met 28 ogen, 3 oren, 4 neuzen en één scheve mond kunnen zijn, maar daar heb ik geen foto van gevonden
Je zou kunnen zeggen dat:
* de man bijzonder netjes gekleed is
* de man er als een soort vampier uitziet; dit maakt uit, al had 't net zo goed iemand met 28 ogen, 3 oren, 4 neuzen en één scheve mond kunnen zijn, maar daar heb ik geen foto van gevonden

0
geplaatst: 18 februari 2012, 23:16 uur
The dandy warhols - bohemian like You
Al is die wel erg ver door gedacht
Al is die wel erg ver door gedacht
0
geplaatst: 18 februari 2012, 23:18 uur
Nee, 't is veel simpeler, tweemaal een top 10 hit
In de seventies net geen nr. 1
In de eighties een remix, ook top 10
In de seventies net geen nr. 1
In de eighties een remix, ook top 10
0
geplaatst: 18 februari 2012, 23:27 uur
Ja ja, dat is goed 
Foto is afkomstig van een site aangaande freak-shows, toevallig een vampier-persoon

Foto is afkomstig van een site aangaande freak-shows, toevallig een vampier-persoon
0
geplaatst: 18 februari 2012, 23:28 uur
dankzij de tips!
Wachten is op Arrie voor een nieuwe denk ik.
Wachten is op Arrie voor een nieuwe denk ik.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 12:34 uur

Bandnaam (ironisch / cryptisch) en titel.
Vooralsnog geen hints, want ik verwacht dat er wel iemand achter de oplossing komt (hij is niet heel moeilijk, denk ik).
0
geplaatst: 20 februari 2012, 13:08 uur
Nope, het is zelfs makkelijker. Concentreer vooral op de titel van het nummer. Eigenlijk wordt de bandnaam niet eens afgebeeld.
....En ik post hier altijd hits.
....En ik post hier altijd hits.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 13:32 uur
Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall ?
(spelende kinderen in koud water - vallende water(druppels) als in een waterval)
(spelende kinderen in koud water - vallende water(druppels) als in een waterval)
0
geplaatst: 20 februari 2012, 14:10 uur
Corn1holio1 heeft het goed.
TLC werd ook wel eens gekscherend three little kids genoemd...
TLC werd ook wel eens gekscherend three little kids genoemd...
0
geplaatst: 20 februari 2012, 15:48 uur
Foto plaatsen gaat precies mis... Iemand anders mag er één plaatsen, ik heb nu geen tijd meer tot morgen...
0
geplaatst: 20 februari 2012, 21:07 uur
0
geplaatst: 21 februari 2012, 10:10 uur
Wat een creativiteit. Jeroentjuhh had het goed. De andere titiels hadden natuurlijk ook gekund. Maar dit nummer had ik in gedachten. Als niemand het had geraden had ik als hint gewezen op het glas in zijn handen en dat de bandnaam iets met de hoeveelheid van vloeistof (wat voor vloeistof!?!
) had te maken.
) had te maken.
0
geplaatst: 21 februari 2012, 11:45 uur
Ja, maar het gaat om de hoeveelheid cc van de vloeistof die de band in geachten had.

0
geplaatst: 21 februari 2012, 12:36 uur
! Dat wist ik niet! Net gelezen op Wikipedia.
Ik moet deze vraag al zeker 2 of 3 keer op een quiz gekregen hebben, en daar verkondigen ze telkens dit verhaal met een uitgestreken gezicht!
Ik moet deze vraag al zeker 2 of 3 keer op een quiz gekregen hebben, en daar verkondigen ze telkens dit verhaal met een uitgestreken gezicht!
* denotes required fields.