MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote Musicmeter heavy metal ladder

zoeken in:
odi
My Dying Bride - Sear Me MCMXCIII
My Dying Bride - The Dreadful Hours
Machine Head - I Am Hell I Am Hell
Slayer - Postmortem
Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace
Solstafir - Þín Orð
Entombed - Left Hand Path
Empyrium - Mourners
Opeth - Deliverance
Anathema - One Last Goodbye

Onweerwolf
odi schreef:
My Dying Bride - Sear Me MCMXCIII
My Dying Bride - The Dreadful Hours
Machine Head - I Am Hell I Am Hell
Slayer - Postmortem
Cradle of Filth - Dusk and Her Embrace
Solstafir - Þín Orð
Entombed - Left Hand Path
Empyrium - Mourners
Opeth - Deliverance
Anathema - One Last Goodbye

Nu gaat het de goede kant op (muv Slayer).

Onweerwolf schreef:
(quote)

Paar? Welke zijn er niet bekend dan?

Euhh allemaal

MDV
We zitten nu als ik me niet vergis op 14 lijstjes en dus 140 nummers, het doel is 500. Ik stel voor dat we aan de tweede nomineerronde als er 24 uur niets genomineerd wordt. Iemand een ander voorstel?

Ook wat mij betreft kunnen we nog wel een keer, 24 uur wachten is wel lang... als iedereen nu een tweede keer nomineert zijn we nog pas net over de helft, dan is er nog genoeg plek voor eventuele laatkomers.

MDV
yeahyeahyeah schreef:
Ook wat mij betreft kunnen we nog wel een keer, 24 uur wachten is wel lang...

OK, dan doen we dat gewoon. Alsan's tweede lijstje telt en iedereen mag met tweede lijstjes komen. De regel blijft maximaal 2 nummers per artiest per gebruiker, en laten we tenminste tot morgenavond wachten met derde lijstjes.

aslan (crew)
MDV schreef:

In andere woorden: de tweede stemronde is al begonnen?

oeps, was druk bezig met copy/pasten... had ondertussen je bericht gemist

DjFrankie (moderator)
Zijn nog wel users die dit ook leuk gaan vinden

Kronos
Postpunker
Etiul
Dieter

Bijvoorbeeld

Hier de k.o. van vorig jaar.

MDV
aslan schreef:
(quote)

oeps, was druk bezig met copy/pasten... had ondertussen je bericht gemist

Maakt niet uit, inmiddels telt je tweede lijstje gewoon mee. Hier mijn tweede lijstje (nummer 18):
Alice In Chains - Them Bones
Alice In Chains - Love, Hate, Love
Suffocation - Bind, Torture, Kill
Burzum - Dunkelheit
Stuck Mojo - Open Season
X Japan - Sadistic Desire
X Japan - Blue Blood
Chthonic - Takao (Taiwanese Versie)
Dir en grey - Vinushka
Avenged Sevenfold - Chapter Four
Zijn nog wel users die dit ook leuk gaan vinden

Kronos
Big Mac
Etiul
Dieter

Bijvoorbeeld

Hier de k.o. van vorig jaar.

PM ze zou ik zeggen. Die k.o heb ik helemaal gemist..

Onweerwolf
yeahyeahyeah schreef:
Enslaved – Slaget Om Lindisfarne

De titel is 793 (Slaget Om Lindisfarne)

Nu Even geen tijd om linkjes te plaatsen

Black Sabbath - Children Of The Grave
Black sabbath - Iron Man
Dio - Holy Diver
Judas Priest - Breaking The Law
Ozzy Osbourne - Mr.Crowley
Pantera - Walk
Queensryche - Suite Sister Mary
Rainbow - Stargazer
Rammstein - Mutter
Slayer - Seasons in the Abyss

Ben niet zo heel bekend met wat 'Onbekendere' Metal maar daarom wil ik hier wat ontdekken

DjFrankie (moderator)
MDV schreef:
PM ze zou ik zeggen. Die k.o heb ik helemaal gemist..

Gebeurt

@DJFrankie: Sin van Nuclear Assault is al door mij genomineerd, dus misschien best een vervanger zoeken.

Onweerwolf schreef:
De titel is 793 (Slaget Om Lindisfarne)
Thx, aangepast.

aslan (crew)
misschien moeten we teveel nrs per groep vermijden - er zijn uiteindelijk meer dan genoeg metalbands

Een vraagje aan MDV, omdat ik zie dat je Them Bones genomineerd hebt, maar vooraf gezegd had dat het als Metal gelabeld moest zijn hier op Musicmeter, terwijl bij Dirt van Alice in Chains alleen maar Rock staat. Kunnen we individuele nummers die op een rockalbum meer naar metal neigen dan toch nomineren?

DjFrankie (moderator)
dumb_helicopter schreef:
@DJFrankie: Sin van Nuclear Assault is al door mij genomineerd, dus misschien best een vervanger zoeken.

S.O.D. erin gezet voor Sin

Onweerwolf
dumb_helicopter schreef:
Een vraagje aan MDV, omdat ik zie dat je Them Bones genomineerd hebt, maar vooraf gezegd had dat het als Metal gelabeld moest zijn hier op Musicmeter, terwijl bij Dirt van Alice in Chains alleen maar Rock staat. Kunnen we individuele nummers die op een rockalbum meer naar metal neigen dan toch nomineren?

AIC vind ik hier ook absoluut niet thuishoren.

Onweerwolf schreef:
(quote)

AIC vind ik hier ook absoluut niet thuishoren.

Het verschilt bij hen van album tot album zie ik hier net, hun recentste is rock/metal dus dat zou dan op zich wel kunnen.

DjFrankie (moderator)
aslan schreef:
misschien moeten we teveel nrs per groep vermijden - er zijn uiteindelijk meer dan genoeg metalbands

Je kunt een max stellen of een voornominatie ronde doen net als bij de andere ladder.

MDV
dumb_helicopter schreef:

Dat was me helemaal niet opgevallen zeg . Ook Facelift staat aangemerkt als rock en niet als metal.. Het lijkt me beter om randgevallen en metalnummers op albums waarop niet uitsluitend metal staat gewoon toe te laten, tenzij er hier een meerderheid echt problemen heeft met Alice In Chains, AC/DC of Deep Purple in een metalladder in plaats van een hardrockladder.

We kunnen natuurlijk een dak instellen. 8-10 nummers maximaal? Of is dat te veel.

MDV schreef:
We kunnen natuurlijk een dak instellen. 8-10 nummers maximaal? Of is dat te veel.

Dan moet ik natuurlijk wel mijn eerder geposte lijstjes aanpassen. nee, ik vind het wel prima zo.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.