Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1990
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2012, 09:20 uur
2-5
Vreselijk nummer van Clouseau, met een van de slechtste Nederlandstalige teksten ooit.
Vreselijk nummer van Clouseau, met een van de slechtste Nederlandstalige teksten ooit.
0
geplaatst: 8 maart 2012, 09:25 uur
GrafGantz schreef:
2
2
ooit nog wel... Tja als liefhebber van het levenslied komen er inderdaad een hoop fanastische teksten voorbij

0
geplaatst: 8 maart 2012, 09:34 uur
4. Pet Shop Boys - Being Boring Vs. Judas Priest - Leather Rebel
0-0
0-0
0
geplaatst: 8 maart 2012, 09:44 uur
vigil schreef:
ooit nog wel... Tja als liefhebber van het levenslied komen er inderdaad een hoop fanastische teksten voorbij
(quote)
Die volg ik even niet geloof ik. Uiteraard gaat zo'n uitspraak van mij alleen over nummers die ik ook daadwerkelijk ken, maar dat lijkt me wel zo voor de hand liggend dat dat geen uitleg behoeft.
0
geplaatst: 8 maart 2012, 10:31 uur
5. Lou Reed & John Cale - Faces and Names Vs. Guesch Patti - L'homme au tablier vert
0
geplaatst: 8 maart 2012, 16:43 uur
5-0
7. Van Morrison – In the Days Before Rock N Roll Vs. Northside - Shall We Take A Trip
0-1
7. Van Morrison – In the Days Before Rock N Roll Vs. Northside - Shall We Take A Trip
0-1
* denotes required fields.