MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1990

zoeken in:
2-5

Vreselijk nummer van Clouseau, met een van de slechtste Nederlandstalige teksten ooit.

GrafGantz schreef:
2

Vreselijk nummer van Clouseau, met een van de slechtste Nederlandstalige teksten ooit.

ooit nog wel... Tja als liefhebber van het levenslied komen er inderdaad een hoop fanastische teksten voorbij

4. Pet Shop Boys - Being Boring Vs. Judas Priest - Leather Rebel

0-0

vigil schreef:
(quote)

ooit nog wel... Tja als liefhebber van het levenslied komen er inderdaad een hoop fanastische teksten voorbij

Die volg ik even niet geloof ik. Uiteraard gaat zo'n uitspraak van mij alleen over nummers die ik ook daadwerkelijk ken, maar dat lijkt me wel zo voor de hand liggend dat dat geen uitleg behoeft.

2-1, PSB is ook wel aardig

5. Lou Reed & John Cale - Faces and Names Vs. Guesch Patti - L'homme au tablier vert

2MY
3-5

2MY
6. Pixies – Velouria Vs. Caron Wheeler - Living in the Light

5-0

7. Van Morrison – In the Days Before Rock N Roll Vs. Northside - Shall We Take A Trip

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:53 uur

geplaatst: vandaag om 00:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.