Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1990
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2012, 11:09 uur
85. Thunder - Back Street Symphony Vs. Living Colour – Pride
0-0
0-0
0
geplaatst: 18 maart 2012, 14:53 uur
2-5
86. Blue Pearl - Naked in the Rain Vs. a-ha - East of the Sun
1-0
86. Blue Pearl - Naked in the Rain Vs. a-ha - East of the Sun
1-0
0
geplaatst: 18 maart 2012, 18:41 uur
87. Lou Reed & John Cale - Open House Vs. Angelo Badalamenti - Dance of the Dream Man
Ligt het aan mij of hebben we dit jaar wel extreem veel onbekende (obscure) titels in deze KO?
Ligt het aan mij of hebben we dit jaar wel extreem veel onbekende (obscure) titels in deze KO?
0
geplaatst: 18 maart 2012, 19:52 uur
ranboy schreef:
87. Lou Reed & John Cale - Open House Vs. Angelo Badalamenti - Dance of the Dream Man
Als het aan jou ligt, dan ligt het ook aan mij. Heb nog niet veel kunnen stemmen in deze KO.
0
geplaatst: 18 maart 2012, 19:57 uur
Nouja, Lou Reed en John Cale lijken me toch geen onbekende jongens, en die van Angelo is dan niet heel bekend, maar echt obscuur zou ik het niet noemen, want het komt uit Twin Peaks.
En daarbij lijkt het me juist een leuke manier om nieuwe dingen te ontdekken. In plaats van niet stemmen kan je ook gewoon eens de nummers beluisteren.
En daarbij lijkt het me juist een leuke manier om nieuwe dingen te ontdekken. In plaats van niet stemmen kan je ook gewoon eens de nummers beluisteren.

0
geplaatst: 18 maart 2012, 20:01 uur
ranboy schreef:
Zou kunnen, maar dan neem ik toch niet aan dat je specifiek op deze battle doelt?
0
geplaatst: 18 maart 2012, 20:23 uur
3-2
In de commerciële jaren 90 KO kom ik meer titels tegen die mij niets zeggen (maar bij beluisteren toch wel bekend blijken te zijn).
In de commerciële jaren 90 KO kom ik meer titels tegen die mij niets zeggen (maar bij beluisteren toch wel bekend blijken te zijn).
* denotes required fields.