Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1973
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2012, 03:55 uur
7-7
Helaas een paar uurtjes te laat om Closing Time een eenvoudige overwinning te bezorgen
Helaas een paar uurtjes te laat om Closing Time een eenvoudige overwinning te bezorgen

0
geplaatst: 7 juni 2012, 11:06 uur
Kees-Jan schreef:
7-7
7-7
Dat zijn dan hele dure uurtjes geweest Kees-Jan. Voor Tom Waits is het helaas Closing Time.
Het "Can" Verkeren.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 11:08 uur
5. Stevie Wonder - Innervisions vs Marvin Gaye - Let's Get it On
0-1
0-1
0
geplaatst: 7 juni 2012, 13:12 uur
Verrassend ....
Ik vraag me af of sommigen niet in de war zijn met een ander album van Marvin Gaye, What's Going On
Ik vraag me af of sommigen niet in de war zijn met een ander album van Marvin Gaye, What's Going On
0
geplaatst: 7 juni 2012, 13:19 uur
Verrassend? Hoezo? Dit album van MG heeft wel een gemiddelde van 4,03. Niet slecht dacht ik. Dat Tom Waits is uitgeschakeld door Can; dat vind ik pas een verrassing.
0
geplaatst: 7 juni 2012, 13:22 uur
Ach, gemiddelden zeggen niet alles, 't hangt er gewoon van af wie er stemt.
Innervisions heeft overigens een gemiddelde van 4,18 met ook nog de helft meer stemmers ...
(de titels What's Going On en Let's Get It On lijken wel op elkaar ... dus verwarring lijkt me mogelijk)
Innervisions heeft overigens een gemiddelde van 4,18 met ook nog de helft meer stemmers ...
(de titels What's Going On en Let's Get It On lijken wel op elkaar ... dus verwarring lijkt me mogelijk)
0
Cured
geplaatst: 7 juni 2012, 13:40 uur
6-8
6. Roxy Music - Stranded vs Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
1-0
6. Roxy Music - Stranded vs Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
1-0
* denotes required fields.