MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1973

zoeken in:

6-6 appeltjeeitje

6-7, maar Waits > Can

7-7

Helaas een paar uurtjes te laat om Closing Time een eenvoudige overwinning te bezorgen

johannesA
8-8

Kees-Jan schreef:
7-7

Helaas een paar uurtjes te laat om Closing Time een eenvoudige overwinning te bezorgen

Dat zijn dan hele dure uurtjes geweest Kees-Jan. Voor Tom Waits is het helaas Closing Time.
Het "Can" Verkeren.

5. Stevie Wonder - Innervisions vs Marvin Gaye - Let's Get it On

0-1

johannesA
6-2

Stijn_Slayer
6-3

Verrassend ....

Ik vraag me af of sommigen niet in de war zijn met een ander album van Marvin Gaye, What's Going On

Verrassend? Hoezo? Dit album van MG heeft wel een gemiddelde van 4,03. Niet slecht dacht ik. Dat Tom Waits is uitgeschakeld door Can; dat vind ik pas een verrassing.

Ach, gemiddelden zeggen niet alles, 't hangt er gewoon van af wie er stemt.

Innervisions heeft overigens een gemiddelde van 4,18 met ook nog de helft meer stemmers ...

(de titels What's Going On en Let's Get It On lijken wel op elkaar ... dus verwarring lijkt me mogelijk)

Cured
6-8

6. Roxy Music - Stranded vs Elton John - Goodbye Yellow Brick Road

1-0

1-1 Maar beide zijn goed

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.