MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1991

zoeken in:
Casartelli (moderator)
8. R.E.M. - Losing My Religion Vs. Future Sound Of London – Papua New Guinea

1-0

2MY
3-0

5-1

Wat een k#tloting

9. The Scabs – Don't You Know Vs. PJ Harvey – Dress

1-0

Co Jackso schreef:
5. Marillion - Splintering Heart Vs. U2 – One

2-5

Ah, het gaat weer zo'n KO worden

vigil schreef:
(quote)

Ah, het gaat weer zo'n KO worden

Je bedoelt zo'n KO waar niet alle battles precies verlopen zoals je het zelf graag zou zien?

2-1

2MY
3-2

GrafGantz schreef:
(quote)

Je bedoelt zo'n KO waar niet alle battles precies verlopen zoals je het zelf graag zou zien?

Nee hoor dat ben ik namelijk al wel gewend...

Tsja wat bedoel je eigenlijk. Je weet vooraf toch al dat dit topic een finale Black - Losing My Religion of iets dergelijks afgezaagds op gaat leveren. Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan... Toch blijft het leuk om zulke KO's te doen. Houdt je van de straat, zeg maar...

Ulfat-e-Zulmat
En we weten allemaal hoe gevaarlijk de straat is. Vraag het de bontkraagjes maar.

10. Screaming Trees - Uncle Anesthesia Vs. The KLF – Last Train To Trancentral

2MY
0-1

Titmeister schreef:
Tsja wat bedoel je eigenlijk. Je weet vooraf toch al dat dit topic een finale Black - Losing My Religion of iets dergelijks afgezaagds op gaat leveren. Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan... Toch blijft het leuk om zulke KO's te doen. Houdt je van de straat, zeg maar...

Er zijn op MuMe nu eenmaal meer rockliefhebbers dan dance-liefhebbers. Ik hou ook meer van rock dan van dance maar een goed dancenummer als dat van KLF kan voor mij altijd.

0-2

Titmeister schreef:
... Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan...

Die uitzondering moet dan Opus III - It's A Fine Day zijn, kan niet anders

LucM schreef:
(quote)

Er zijn op MuMe nu eenmaal meer rockliefhebbers dan dance-liefhebbers. Ik hou ook meer van rock dan van dance maar een goed dancenummer als dat van KLF kan voor mij altijd.

Het zou mij niks verbazen dat KLF met Last Train de halve finales gaat halen. Maar goed, mijn verwachtingen komen niet vaak uit

0-5

We zullen zien. Ronde 2 halen ze iig

0-6

11. Pearl Jam – Garden Vs. Guns 'N Roses - You Could Be Mine

1-0

Meuk om oud roest

Gast
geplaatst: vandaag om 02:32 uur

geplaatst: vandaag om 02:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.