Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1991
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 april 2012, 08:14 uur
8. R.E.M. - Losing My Religion Vs. Future Sound Of London – Papua New Guinea
1-0
1-0
0
geplaatst: 24 april 2012, 09:17 uur
Co Jackso schreef:
5. Marillion - Splintering Heart Vs. U2 – One
2-5
5. Marillion - Splintering Heart Vs. U2 – One
2-5
Ah, het gaat weer zo'n KO worden

0
geplaatst: 24 april 2012, 09:19 uur
Je bedoelt zo'n KO waar niet alle battles precies verlopen zoals je het zelf graag zou zien?
0
geplaatst: 24 april 2012, 10:12 uur
GrafGantz schreef:
Je bedoelt zo'n KO waar niet alle battles precies verlopen zoals je het zelf graag zou zien?
(quote)
Nee hoor dat ben ik namelijk al wel gewend...
0
geplaatst: 24 april 2012, 12:09 uur
Tsja wat bedoel je eigenlijk. Je weet vooraf toch al dat dit topic een finale Black - Losing My Religion of iets dergelijks afgezaagds op gaat leveren. Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan... Toch blijft het leuk om zulke KO's te doen. Houdt je van de straat, zeg maar...
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 24 april 2012, 12:11 uur
En we weten allemaal hoe gevaarlijk de straat is. Vraag het de bontkraagjes maar. 

0
geplaatst: 24 april 2012, 12:23 uur
10. Screaming Trees - Uncle Anesthesia Vs. The KLF – Last Train To Trancentral
0
geplaatst: 24 april 2012, 12:44 uur
Titmeister schreef:
Tsja wat bedoel je eigenlijk. Je weet vooraf toch al dat dit topic een finale Black - Losing My Religion of iets dergelijks afgezaagds op gaat leveren. Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan... Toch blijft het leuk om zulke KO's te doen. Houdt je van de straat, zeg maar...
Er zijn op MuMe nu eenmaal meer rockliefhebbers dan dance-liefhebbers. Ik hou ook meer van rock dan van dance maar een goed dancenummer als dat van KLF kan voor mij altijd.
0-2
0
geplaatst: 24 april 2012, 12:53 uur
Titmeister schreef:
... Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan...
... Net zoals ik al weet dat vrijwel alle dance classics in de 1e ronde gaan sneuvelen, omdat ze tegen rockdino's als U2, Pearl Jam of Metallica staan...
Die uitzondering moet dan Opus III - It's A Fine Day zijn, kan niet anders

0
geplaatst: 24 april 2012, 13:07 uur
LucM schreef:
Er zijn op MuMe nu eenmaal meer rockliefhebbers dan dance-liefhebbers. Ik hou ook meer van rock dan van dance maar een goed dancenummer als dat van KLF kan voor mij altijd.
(quote)
Het zou mij niks verbazen dat KLF met Last Train de halve finales gaat halen. Maar goed, mijn verwachtingen komen niet vaak uit

0
geplaatst: 24 april 2012, 13:50 uur
11. Pearl Jam – Garden Vs. Guns 'N Roses - You Could Be Mine
1-0
Meuk om oud roest
1-0
Meuk om oud roest
* denotes required fields.