Muziek / Muziekgames / The Rolling Stone Magazine Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juli 2012, 18:03 uur
heicro schreef:
The Who, pioniers in de rock wereld. We schrijven 1965 en ze kwamen met het geweldige "My Generation". Ze werden de "Loudest rockband in the world" en al bij het leven legendarisch.
Misschien wekt deze info interesse bij sommigen die deze band nog niet zo goed kennen.
The Who, pioniers in de rock wereld. We schrijven 1965 en ze kwamen met het geweldige "My Generation". Ze werden de "Loudest rockband in the world" en al bij het leven legendarisch.
Misschien wekt deze info interesse bij sommigen die deze band nog niet zo goed kennen.
Stevie Wonder, een begenadigd zanger en multi-instrumentalist, die met Songs in the Key of Life één van de meest gewaardeerde soulalbums op z'n naam heeft staan, en daarmee ook één van de meest gewaardeerd dubbelalbums in de muziekgeschiedenis (kan wat dat betreft prima wedijveren met Tommy). Daarnaast heeft hij nog tal van andere ijzersterke albums uitgebracht.
Oftewel: ik begrijp niet dat jij het niet begrijpt. Tuurlijk is The Who een legendarische band, maar het is niet alsof de tegenstander nou zo weinig voorstelt...
0
geplaatst: 7 juli 2012, 19:01 uur
Higher Ground is een erg goed nummer, maar niet memorabel. Dat is My Generation wel.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 19:03 uur
heicro schreef:
Higher Ground is een erg goed nummer, maar niet memorabel. Dat is My Generation wel.
Oneens.

0
geplaatst: 7 juli 2012, 19:13 uur
60. The Cure - Pictures Of You Vs. Radiohead - Fake Plastic Trees
1-0
1-0
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:03 uur
heicro schreef:
kemm schreef:
Alsof Stevie Wonder minder legendarisch zou zijn...
Alsof Stevie Wonder minder legendarisch zou zijn...
En om te stellen dat mensen die hier voor Stevie stemden niet zo bekend zijn met The Who lijkt me ook een gotspe. Geen probleem als je hier een voorkeur voor The Who hebt maar als je het gek vindt dat ze het niet redden in deze battle lijkt het probleem me eerder dat je zelf niet zo bekend bent met Stevie Wonder.
Ook mijn stem zou hier naar Stevie gegaan zijn.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:50 uur
61. Bruce Springsteen -Thunder Road Vs. Jackie Wilson - (Your Love Keeps Lifting Me) Higher And Higher
1-0
1-0
0
geplaatst: 8 juli 2012, 00:03 uur
62. Procol Harum - Whiter Shade Of Pale Vs. Doors - Light My Fire
* denotes required fields.