Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1993
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2012, 15:20 uur
Titmeister schreef:
Ik geloof je wel, maar zoals je zelf al aangaf, maakte je jezelf wel een beetje verdacht
Gelukkig is ie toch door
Nou, verdacht is wel een groot woord. Ik vind het heel normaal om een aantal battles vooraf te luisteren. De meeste nummers die meedoen in deze KO ken ik niet. Dat "anderen" niet vooraf luisteren maakt nog niet iedereen verdacht.Ik geloof je wel, maar zoals je zelf al aangaf, maakte je jezelf wel een beetje verdacht
Gelukkig is ie toch door
De opmerking dat ik snel stemde relateert ook aan de voorgaande battle waarin in een paar minuten ineens de score omgedraaid wordt en de onbekende song verliest. Dat is op zich niet erg, maar wel als het uit domheid gebeurt, bv. vanwege een domme stelling dat Pendragon als band niet goed zou zijn, terwijl het in deze KO om een enkel (en zeker dit keer briljant
) nummer gaat.En dat Rene et Gaston door is vind ik prima, al vond ik Robert Plant verrassend genoeg beter (terwijl ik zeker geen fan van Robert Plant ben).
0
geplaatst: 24 juli 2012, 16:24 uur
Je moet je niet te veel aangevallen voelen, ik maakte die opmerking vooral vanwege jouw opmerking daarvoor
En gezien je muzikale voorkeur, had ik sowieso wel een stem op Plant verwacht...
En gezien je muzikale voorkeur, had ik sowieso wel een stem op Plant verwacht...
0
Cured
geplaatst: 24 juli 2012, 19:11 uur
13. Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance vs. Slam - Positive Education
0-0
0-0
* denotes required fields.