MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De hiphop top 100 van... K.O.

zoeken in:
Halve finale: in deze halve finale valt er slechts één nummer af. Opnieuw mag iedereen weer stemmen op twee tracks (net als in de vorige ronde). De twee nummers die het minst presteren strijden vervolgens tegen elkaar waarna het nummer dat verliest definitief afvalt. Dit keer gaan we tot de 7. Zodra twee nummers deze grens bereikt hebben is de battle klaar.

1. Dr. Dre ft. Snoop Doggy Dogg – Nuthin’ But A G Thang vs. Deltron 3030 – 3030 vs. Nas – Halftime

2. The Roots ft. Erykah Badu – You Got Me vs. Wu-Tang clan - Da Mystery of Chessboxin' vs. DJ Shadow - Building Steam With a Grain

1. Dr. Dre ft. Snoop Doggy Dogg – Nuthin’ But A G Thang vs. Deltron 3030 – 3030 vs. Nas – Halftime

1-0-1

Allemaal sterke nummers. Zolang Dre & Snoop doorgaan ben ik tevreden.

Rhythm & Poetry schreef:
Halve finale: in deze halve finale valt er slechts één nummer af. Opnieuw mag iedereen weer stemmen op twee tracks (net als in de vorige ronde). De twee nummers die het minst presteren strijden vervolgens tegen elkaar waarna het nummer dat verliest definitief afvalt. Dit keer gaan we tot de 7. Zodra twee nummers deze grens bereikt hebben is de battle klaar.

2. The Roots ft. Erykah Badu – You Got Me vs. Wu-Tang clan - Da Mystery of Chessboxin' vs. DJ Shadow - Building Steam With a Grain

'Mag' op 2 films stemmen, dus één mag ook?

Oke, ik zie je vorige post al. 2 keer stemmen

MAS
2-0-2

2-1-3

DjERRO schreef:
(quote)

Twee keer stemmen, maar moeten staat zo raar. Je moet namelijk niks. Niet stemmen is ook prima.

4-2-6

DjERRO schreef:
(quote)

Je mag sowieso niet op films stemmen.

4-3-7

Arrie schreef:
(quote)

Je mag sowieso niet op films stemmen.

4-3-7

De laatste normale stand. Op twee nummers stemmen mensen.

Halftime is toch al door? Waarom zou je die er dan nog bijzetten?

Omdat je op twee nummers stemt. Dan stem je maar tactisch.

4-7-11

Dit slaat nergens op natuurlijk.

Maja, Deltron door en we hebben ons aan de regels gehouden. Iedereen blij (behalve de Snoop & Dre fans).

1-1-0

2-2-0

4-6-2

6-6-4

Goed verhaal.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.