Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#5)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2012, 08:31 uur
7-6
Het meesterwerk van M&S ligt eruit. Als de hype rond die band over 10 jaar wat is gaan liggen, zal de uitslag wel anders zijn.
Het meesterwerk van M&S ligt eruit. Als de hype rond die band over 10 jaar wat is gaan liggen, zal de uitslag wel anders zijn.
0
geplaatst: 5 september 2012, 09:07 uur
We zullen zien. Voorlopig vind ik het nummer van Roxy Music gewoon beter, hype of geen hype...
7-7
7-7
0
Yann Samsa
geplaatst: 5 september 2012, 09:57 uur
Het nummer van Roxy Music is ook gewoon beter.
7-8 Nina!
7-8 Nina!
0
geplaatst: 5 september 2012, 10:00 uur
Co Jackso schreef:
Heb je het nu over de hype rond M&S, want dan spreek jezelf toch een beetje tegen. De kans is toch net kleiner dat het nummer dan wint als een hype gaan liggen is, want dan wordt er net minder naar de band (en het nummer) omgekeken.
0
geplaatst: 5 september 2012, 10:26 uur
Co Jackso bedoelt dat er vaak (zeker hier op MuMe) een tegenreactie komt van 'echte muziekliefhebbers' op bands die gehyped worden en dat als de hype voorbij is, mensen pas echt gaan beseffen dat de muziek toch wel gewoon goed is. Ik ben zelf een persoon die noch hypes volgt, noch tegen hypes ageert, en in die hoedanigheid kan ik concluderen dat ik Mumford & Sons gewoon leuke muziek vind maken, maar niet zo memorabel dat ze over 10 jaar als miskende genieën van deze tijd zullen worden beschouwd...
0
geplaatst: 5 september 2012, 12:04 uur
8-8
Al is 'Strange Fruit' ook wel heel erg goed, natuurlijk.
Al is 'Strange Fruit' ook wel heel erg goed, natuurlijk.

0
geplaatst: 5 september 2012, 13:30 uur
10-9, Strange Fruit is gewoon saai en Sara is gewoon heel goed.
0
geplaatst: 5 september 2012, 14:57 uur
Is het vandaag niet toevallig andersomdag voor R&P? Dan kan hij zijn stem veranderen en ome Bob doorstemmen 

0
geplaatst: 5 september 2012, 15:44 uur
59 16 Horsepower - American Wheeze vs. Songs: Ohia - Lioness
1-0
1-0
0
geplaatst: 5 september 2012, 16:41 uur
5
- 3 
En chevy weet niet wat saai is, maar dat was al duidelijk.
- 3 
En chevy weet niet wat saai is, maar dat was al duidelijk.
* denotes required fields.