MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#5)

zoeken in:

johannesA
6-6

7-6

Het meesterwerk van M&S ligt eruit. Als de hype rond die band over 10 jaar wat is gaan liggen, zal de uitslag wel anders zijn.

We zullen zien. Voorlopig vind ik het nummer van Roxy Music gewoon beter, hype of geen hype...

7-7

Yann Samsa
Het nummer van Roxy Music is ook gewoon beter.

7-8 Nina!

Co Jackso schreef:

Het meesterwerk van M&S ligt eruit. Als de hype rond die band over 10 jaar wat is gaan liggen, zal de uitslag wel anders zijn.

Heb je het nu over de hype rond M&S, want dan spreek jezelf toch een beetje tegen. De kans is toch net kleiner dat het nummer dan wint als een hype gaan liggen is, want dan wordt er net minder naar de band (en het nummer) omgekeken.

Co Jackso bedoelt dat er vaak (zeker hier op MuMe) een tegenreactie komt van 'echte muziekliefhebbers' op bands die gehyped worden en dat als de hype voorbij is, mensen pas echt gaan beseffen dat de muziek toch wel gewoon goed is. Ik ben zelf een persoon die noch hypes volgt, noch tegen hypes ageert, en in die hoedanigheid kan ik concluderen dat ik Mumford & Sons gewoon leuke muziek vind maken, maar niet zo memorabel dat ze over 10 jaar als miskende genieën van deze tijd zullen worden beschouwd...

Cynisme blijft een groot goed

Goed omschreven Titmeister

8-8

Al is 'Strange Fruit' ook wel heel erg goed, natuurlijk.

Wie stemt Nina even door?

Edit. Godver.

10-9, Strange Fruit is gewoon saai en Sara is gewoon heel goed.

Yann Samsa
Nee, omgekeerd.

Is het vandaag niet toevallig andersomdag voor R&P? Dan kan hij zijn stem veranderen en ome Bob doorstemmen

.tein meh pans kI

59 16 Horsepower - American Wheeze vs. Songs: Ohia - Lioness

1-0

Casartelli (moderator)
2-0

3-2 allebei erg goed

5 - 3

En chevy weet niet wat saai is, maar dat was al duidelijk.

6-4

Sara door

7-4

Deze zijn beide magistraal.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.