MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Debuutalbums

zoeken in:
Gedeeld 2e

GrafGantz schreef:
... Excuses aan die ene persoon die er zowaar 7 had, dat zal dan wel Zephyr geweest zijn. Die overigens als een na laatste stemde, terwijl Salvadore (de laatste) stelt dat hij al eerder per pm z'n stemmen aan hem doorgegeven had. Die heeft dus nog even zitten rekenen aan wie hij z'n punten moest geven om zo goed mogelijk te scoren

Salvadore schreef:
1. mijn stemmen had ik al ruim voor aanvang van de finale doorgegeven aan Zephyr (per pm)
(en vice versa overigens) (en dit om elke schijn van beïnvloeding vlak voor de deadline tegen te gaan)

Let op de vice versa GrafGantz

DjFrankie (moderator)
Ik had er 5 in een andere volgorde.

johannesA
De complete top 2 goed voorspeld en gelijk met musicmeter kanon Laxus11

Salvadore schreef:
(quote)

(quote)

Let op de vice versa GrafGantz

Dat is een afleidingsmanoeuvre om dit stinkende zaakje te maskeren, wat ik je brom

Zephyr
GG :

Nou even kappen met je rotopmerkingen, want als je een organisator c.q. de 2 organisatoren niet vertrouwd, moet je niet meedoen.

LEES NOU EERST EENS RUSTIG DE BELANGRIJKE BERICHTEN (VOORAL AAN HET BEGIN VAN EEN NIEUWE RONDE) VAN DEGENE DIE DE GAME OPZET.

En reageer dan pas met een bericht !

Variant-2. Die komt er dus niet. Op zo'n manier heb ik er geen enkel plezier meer in.

Yann Samsa
Dansen, dansen! Koude pintjes drinken!

Zephyr, twee dingen:

1. Neem GrafGantz nooit serieus.
2. Let op de smilies.

Arrie schreef:
Zephyr, twee dingen:

2. Let op de smilies.

Ja, maar dan neemt hij de smileys niet serieus.

remcodulac schreef:
(quote)

Ja, maar dan neemt hij de smileys niet serieus.

Scherp

johannesA schreef:
De complete top 2 goed voorspeld
Funeral en The Doors, waren die omgedraaid, dan had ik zowaar gewonnen.

Dan had je evenveel punten gehad chevy en daarmee had je niet gewonnen

Nee, want mijn 'echte' lijst is zonder Dire Straits op 1 en met Dummy op 10. Dan had ik zowel Funeral als The Doors goed gehad, wat dus extra punten oplevert en ik schat zo in dat degene bovenin dat juist goed hadden.

Ja, zo werkt dat niet. Eén lijst insturen, lijkt me. Stel dat Dire Straits had gewonnen, dan was dat zeker je echte lijst?

Oh, bijna vergeten. Ik heb 10 lijstjes ingestuurd en m'n echte komt zowaar voor 100% overeen met de uiteindelijk lijst. Krijg ik nu een lolly?

Arrie schreef:
Ja, zo werkt dat niet. Eén lijst insturen, lijkt me. Stel dat Dire Straits had gewonnen, dan was dat zeker je echte lijst?
Dat heb ik op voorhand al gezegd tegen Zephyr in pm. Dat gold voor de organisatie, dus dan ook voor mij. En dat heb ik nota bene ook nog in dit topic gezegd, bijdehandjes.
chevy93 schreef:
Maar eerlijk is eerlijk, ik had Dire Straits bij een serieuze top 10 er niet ingezet. Ik ben benieuwd of mijn scoren significant anders/beter is als Zephyr/Salvadore mijn 'echte' top 10 mee zou rekenen (dat is dus vanaf 2. Funeral t/m 11. Dummy).

En hier de pm:
Zephyr schreef:
Denk je nou echt dat DS wint .......... ?
chevy93 schreef:
Nee, maar iemand moet toch positieve gedachten sturen.

Maar vandaar eigenlijk Dummy nog op 11.
Zoals de huidige stand is, heb ik met mijn echte top 10 zelfs 7 punten ipv 8. Dus...

Ik vraag me alleen wel af waarom GrafGantz als eerste genoemd wordt met 8 punten. Dit zaakje stinkt inderdaad!

Goed kans dat anderen - bij ander inzien - ook een ander lijstje hadden kunnen insturen. Had je verdorie nog niet gewonnen chevy, dat is ff balen

Ach, 't Is maar een spelletje. Nu heb ik 8 punten.
Zephyr schreef:
Eindstand van De Finale der Debuutalbums :

9. Dire Straits - Dire Straits (1978)
10. Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen (1967)
11. Jeff Buckley - Grace (1994)
12. Sinéad O'Connor - The Lion and the Cobra (1987)
13. Massive Attack - Blue Lines (1991)
14. dEUS - Worst Case Scenario (1994)
14. Tori Amos - Little Earthquakes (1992)
14. U2 - Boy (1980)
17. The Smiths - The Smiths (1984)
18. Roxy Music - Roxy Music (1972)
19. Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn (1967)
19. 16 Horsepower - Sackcloth N' Ashes (1996)
.

Arrie schreef:
Zephyr, twee dingen:

2. Neem GrafGantz nooit serieus

De beste tips van dit topic, alhoewel.....naaahhhh...de beste tips
Micha bedoelde het niet zo, he Mich?

Of...

Zephyr
Zephyr schreef:
Variant-2. Die komt er dus niet....

Arrie schreef:
Zephyr, twee dingen:

2. Let op de smilies.

Poeha schreef:
Zephyr, twee dingen:

2. Neem GrafGantz nooit serieus

OK, OK, ik was die dinsdagavond niet helemaal in vorm, zullen we maar zeggen .........

Na rijp beraad met mezelf ben ik erachter gekomen dat ik ondertussen toch wel weer aardig wat zin heb gekregen om De Alternatieve Versie op te starten !

Kijk hier voor Variant-2 !

Gast
geplaatst: vandaag om 23:34 uur

geplaatst: vandaag om 23:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.