MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1994

zoeken in:

7-8

Als Your Ghost er nou ook nog uitvliegt hou ik er mee op hier en ga ik maar een weekje op vakantie (anders ook overigens )

Moet weg, maar wil graag (als het kan) alvast een stem plaatsen voor Regulate in de volgende battle.

Gaan we dat bij KO's ook al doen...? Dan kan ik wel al m'n stemmen van tevoren bepalen, zodat ik geen enkele battle mis.

Inderdaad. Dit lijkt me bij een k.o. niet wenselijk (bij het laddertopic kan het weer wel). Maar aangezien je op Regulate wilt stemmen vind ik dat we best een uitzondering kunnen maken.

3. Warren G ft Nate Dogg – Regulate Vs. Soundgarden - Black Hole Sun
1-0, speciaal voor Heiko.

2-0

Ik ben weer eens een dagje weg geweest. Twee van mijn favorieten vliegen er uit.
btw dat nummer van R.E.M. is toch helemaal niks. Onbegrijpelijk dat dit zo hoog gekomen is.

5-0 makkie

6-0

Ik begin dat nummer echt steeds beter te vinden, echt geniaal!

6-1 mijn finalist

Improvision
10-2

4. Portishead – Sour Times Vs. Sophie B. Hawkins - Right Beside You

1-0

2-5 vs

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.