MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1994

zoeken in:

80. De Raggende Manne - Trappe, Trappe vs. Lush - Never-Never

Waar hebben jullie dat nummer van de Raggende Manne beluisterd?

Heb het nummer op mijn pc staan

Nergens, is niet te vinden, pech dus. Bovendien vind ik persoonlijk dat Lush nummer heel goed en heb ik nog nooit iets goeds gehoord van De Raggende Manne.

Dus, degene - die De Raggende Manne genomineerd heeft - moet maar zorgen dat het te beluisteren is, anders is het pech gehad. Zou zot zijn om niet verder te kunnen omdat het niet te vinden is. (en ja, ik heb er wel naar gezocht maar ik kan je niet aan een link helpen )

Heb het nummer uit eerlijkheid maar gedownload (op internet is alles te vinden ).

0-4

Nou Bob George van Prince kon ik ook geen goede versie van vinden behalve dan die met dat maffe mens Niet dat het geholpen heeft

81. Johnny Cash - The Beast in Me vs. Green Day - Welcome to Paradise

Yann Samsa
3-1 nogal wiedes.

johannesA
3-2

5-2

82. Underworld - Dirty Epic vs. Heather Nova - Walk This World

0-1

83. Beck - Pay No Mind vs. Nirvana - Where did you sleep last night?

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:40 uur

geplaatst: vandaag om 09:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.