Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 60 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2012, 10:35 uur
70. Deep water - Grapefruit Vs. The last time - the Rolling Stones
1-0
Close call, maar ik ga toch voor Grapefruit
1-0
Close call, maar ik ga toch voor Grapefruit
0
geplaatst: 5 november 2012, 12:16 uur
71. Yellow submarine / Eleanor rigby - the Beatles Vs. Summer nights - Marianne Faithfull
Tja... ik prefereer Summer Nights boven Yellow Submarine, maar Eleanor Rigby boven Summer Nights. Hoe moet ik nu stemmen?
Tja... ik prefereer Summer Nights boven Yellow Submarine, maar Eleanor Rigby boven Summer Nights. Hoe moet ik nu stemmen?

0
geplaatst: 5 november 2012, 12:21 uur
Kan allemaal best zijn, maar ik vertik het om op Yellow Submarine te stemmen.
0
geplaatst: 5 november 2012, 12:32 uur
In die tijd werden veel singles met dubbele A-kanten uitgebracht en dat zorgt voor verwarring. In dat geval baseer ik mij altijd op het beste nummer van de twee.
0
geplaatst: 5 november 2012, 12:42 uur
Tja, je kan je ook op het slechtste nummer baseren, het is maar hoe je het bekijkt.
Eerlijker is om voor een soort van gemiddelde te gaan, maar da's niet zo makkelijk.
Eerlijker is om voor een soort van gemiddelde te gaan, maar da's niet zo makkelijk.
0
geplaatst: 5 november 2012, 12:57 uur
Arrie schreef:
Tja, je kan je ook op het slechtste nummer baseren, het is maar hoe je het bekijkt.
Inderdaad niet gemakkelijk, Yellow Submarine zou een 7 van mij krijgen, Eleanor Rigby een 10 en Summernights 8,5. Maar ik neem liever een minder geslaagd nummer voor lief dan dat ik een topsong kwijt ben.Tja, je kan je ook op het slechtste nummer baseren, het is maar hoe je het bekijkt.
0
geplaatst: 5 november 2012, 12:57 uur
LucM schreef:
(quote)
Inderdaad niet gemakkelijk, Yellow Submarine zou een 7 van mij krijgen, Eleanor Rigby een 10 en Summernights 8,5. En bij een gelijkspel gaat die van de hoogste score door?

* denotes required fields.