MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 60 Ko

zoeken in:

4-1 wel een leuke ontdekking: Captain of your ship

johannesA
5-1

244. The unknown soldier - the Doors Vs. Rock around the clock - Bill Haley & his Comets

1-0

6-3 Omdat ik Haley niet thuis vind horen in deze KO. (krijgen we die discussie weer)

245. Mr. Spaceman - Byrds Vs. You keep me hangin' on - Supremes

0-3 al is Mr. Spaceman ook goed

Kees-Jan schreef:
4-1 wel een leuke ontdekking: Captain of your ship

Dat is fijn, maar wil je de volgende keer dan wel ook meteen de andere kant op stemmen? Die van The Archies is toch een van de meest irritante 60s nummers. Maar goed, dat komt misschien door die Eggermont.

0-5 Sugar Sugar

246. Kom uit de bedstee m'n liefste - Egbert Douwe Vs. I threw it all away - Bob Dylan

remcodulac schreef:
(quote)

Dat is fijn, maar wil je de volgende keer dan wel ook meteen de andere kant op stemmen? Die van The Archies is toch een van de meest irritante 60s nummers. Maar goed, dat komt misschien door die Eggermont.

Inderdaad, snap ook niets van die uitslag. Captain of Your Ship is toch wel een girlgroupjuweeltje. Mensen die klagen over de huidige hitlijsten stemmen wel zo'n banaal liedje door. Onbegrijpelijk.

1-1 een erg matig nummer van Bob

En ik zie dat achter elkaar één van de weinige leuke Golden Earring-nummers (Sound of the Screaming Day) en Captain of Your Ship (door the Archies nog wel) eruit zijn gestemd.

Cured
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 00:17 uur

geplaatst: vandaag om 00:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.