Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 60 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2012, 23:13 uur
244. The unknown soldier - the Doors Vs. Rock around the clock - Bill Haley & his Comets
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 november 2012, 00:11 uur
6-3 Omdat ik Haley niet thuis vind horen in deze KO. (krijgen we die discussie weer)
0
geplaatst: 19 november 2012, 00:13 uur
245. Mr. Spaceman - Byrds Vs. You keep me hangin' on - Supremes
0
geplaatst: 19 november 2012, 00:16 uur
Dat is fijn, maar wil je de volgende keer dan wel ook meteen de andere kant op stemmen? Die van The Archies is toch een van de meest irritante 60s nummers. Maar goed, dat komt misschien door die Eggermont.
0
geplaatst: 19 november 2012, 00:27 uur
246. Kom uit de bedstee m'n liefste - Egbert Douwe Vs. I threw it all away - Bob Dylan
0
geplaatst: 19 november 2012, 00:29 uur
remcodulac schreef:
Dat is fijn, maar wil je de volgende keer dan wel ook meteen de andere kant op stemmen? Die van The Archies is toch een van de meest irritante 60s nummers. Maar goed, dat komt misschien door die Eggermont.
(quote)
Inderdaad, snap ook niets van die uitslag. Captain of Your Ship is toch wel een girlgroupjuweeltje. Mensen die klagen over de huidige hitlijsten stemmen wel zo'n banaal liedje door. Onbegrijpelijk.

0
geplaatst: 19 november 2012, 01:02 uur
En ik zie dat achter elkaar één van de weinige leuke Golden Earring-nummers (Sound of the Screaming Day) en Captain of Your Ship (door the Archies nog wel) eruit zijn gestemd. 

* denotes required fields.