Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1995
zoeken in:
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:14 uur
3-4 
Kijk, dit onbekendere nummer bedoelde ik nu net
Normaal gezien het eindpunt, helaas.
Verder alleen nog maar Radiohead, Garbage, Alanis en The Smashing Pumpkins over

Kijk, dit onbekendere nummer bedoelde ik nu net
Normaal gezien het eindpunt, helaas.Verder alleen nog maar Radiohead, Garbage, Alanis en The Smashing Pumpkins over

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:29 uur
mijn twee overgebleven nominaties moeten beide tegen Radiohead 

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:32 uur
Ik heb ook nog twee nummers over. Eentje ervan, een Radiohead, moet zelfs tegen een Garbage-nummer
It's on, 2MY

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:35 uur
Mijn enig overgebleven nominatie (vorige ronde was een slachtveld) moet tegen Oasis. Dan zie ik het er liever uitvliegen tegen Radiohead.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:36 uur
Maar, die Oasis, dat is mijn tweede en laatste overgebleven nominatie! Die mag er dus zeker ook niet uit 

0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:37 uur
Ja, als dat eens zou kunnen. Maar ik vrees het ergste. 
Edit: Hee, je hebt je bericht aangepast. Ben je misschien bang dat de beste ook echt wint?

Edit: Hee, je hebt je bericht aangepast. Ben je misschien bang dat de beste ook echt wint?
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 12:39 uur
remcodulac schreef:
Ik wéét dat de beste gaat winnen. Ik wilde geen open deuren intrappen, vandaar...

Edit: nee, ik heb gewoon de vervelende gewoonte mijn berichten voortdurend aan te passen, zoals je ziet
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:32 uur
2. The Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight vs. Tricky - Hell is Round the Corner
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:32 uur
1-2
weet nog wel dat ik Hell voor het eerst zag destijds. wat een mindfuck, had nog nooit zulke muziek gehoord. en T, T is nou net een van de mindere Pumpkins-nummers uit die tijd.
weet nog wel dat ik Hell voor het eerst zag destijds. wat een mindfuck, had nog nooit zulke muziek gehoord. en T, T is nou net een van de mindere Pumpkins-nummers uit die tijd.
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 13:39 uur
5-3
Vond toen al niet veel aan Tricky en dat is nooit veranderd.
Vond toen al niet veel aan Tricky en dat is nooit veranderd.
* denotes required fields.