MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1995

zoeken in:

3-4

Kijk, dit onbekendere nummer bedoelde ik nu net Normaal gezien het eindpunt, helaas.
Verder alleen nog maar Radiohead, Garbage, Alanis en The Smashing Pumpkins over

2MY
mijn twee overgebleven nominaties moeten beide tegen Radiohead

2 tegen 1? Da's niet eerlijk

2MY schreef:
mijn twee overgebleven nominaties moeten beide tegen Radiohead

Ik heb ook nog twee nummers over. Eentje ervan, een Radiohead, moet zelfs tegen een Garbage-nummer

It's on, 2MY

Cured
5-6

Mijn enig overgebleven nominatie (vorige ronde was een slachtveld) moet tegen Oasis. Dan zie ik het er liever uitvliegen tegen Radiohead.

Maar, die Oasis, dat is mijn tweede en laatste overgebleven nominatie! Die mag er dus zeker ook niet uit

Ja, als dat eens zou kunnen. Maar ik vrees het ergste.

Edit: Hee, je hebt je bericht aangepast. Ben je misschien bang dat de beste ook echt wint?

remcodulac schreef:
Edit: Hee, je hebt je bericht aangepast. Ben je misschien bang dat de beste ook echt wint?

Ik wéét dat de beste gaat winnen. Ik wilde geen open deuren intrappen, vandaar...

Edit: nee, ik heb gewoon de vervelende gewoonte mijn berichten voortdurend aan te passen, zoals je ziet

2. The Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight vs. Tricky - Hell is Round the Corner

1-2

weet nog wel dat ik Hell voor het eerst zag destijds. wat een mindfuck, had nog nooit zulke muziek gehoord. en T, T is nou net een van de mindere Pumpkins-nummers uit die tijd.

5-3

Vond toen al niet veel aan Tricky en dat is nooit veranderd.

6-4

Gast
geplaatst: vandaag om 03:13 uur

geplaatst: vandaag om 03:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.