Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1995
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:19 uur
Ik neem maar even aan dat het nu 4-4 staat, dus alle kans dat de suffe elektro gaat winnen van de verfrissende rockband.
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:21 uur
Tja, als je Autechre onder "electro" schaart geef je al aan er niet veel van te begrijpen 
En inderdaad, de stand is 4-4 nu.

0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:28 uur
GrafGantz schreef:
Tja, als je Autechre onder "electro" schaart geef je al aan er niet veel van te begrijpen

Dat niet begrijpen zou ik niet durven tegenspreken. Deze site geeft electronic aan. Dat is inderdaad ook maar een verzamelterm. Maar in welk hokje zou jij het dan willen duwen?
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:29 uur
2-1 
Ik heb Country House eigenlijk altijd een minder nummer van Blur gevonden.

0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:35 uur
remcodulac schreef:
Dat niet begrijpen zou ik niet durven tegenspreken. Deze site geeft electronic aan. Dat is inderdaad ook maar een verzamelterm. Maar in welk hokje zou jij het dan willen duwen?
(quote)
Wat ik bedoelde te zeggen is dat electro niet een synoniem is voor electronisch maar juist een bepaalde stijl van electronische muziek is.
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:36 uur
remcodulac schreef:
Dat is het ook. Ik ben alleen nog minder te spreken van de tegenstander, sorry

0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:37 uur
GrafGantz schreef:
Wat ik bedoelde te zeggen is dat electro niet een synoniem is voor electronisch maar juist een bepaalde stijl van electronische muziek is.
(quote)
Ja, dat begreep ik en ik weet dat ik ze te pas en (vooral) te onpas door elkaar gooi. Ik vroeg me alleen af welk subgenren van electronic jij Autechre vindt als het niet electro is.
0
Cured
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:42 uur
5-1 die van Aurterche vond ik niet veel, maar de tegenstand was matig
0
geplaatst: 16 oktober 2012, 12:43 uur
remcodulac schreef:
Ja, dat begreep ik en ik weet dat ik ze te pas en (vooral) te onpas door elkaar gooi. Ik vroeg me alleen af welk subgenren van electronic jij Autechre vindt als het niet electro is.
(quote)
Ah, ok. Nou ja, dat hangt van het album af denk ik. De eerste 2 zijn veelal ambient en daarna werd het steeds abstracter. Grofweg kan je het gehele oeuvre op de grote hoop van IDM gooien, al is dat een genre dat qua vaagheid wellicht alleen overtroffen wordt door "indie"

Intelligent dance music - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Staat zelfs nog een plaatje van de heren van AE op deze wiki pagina.
* denotes required fields.