MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Top 100 (klok)tijden

zoeken in:
dix
2. Tindersticks - 4.48 Psychosis.

4.48 is het tijdstip op de dag waarop gemiddeld de hoogste zelfmoorddichtheid plaatsvindt.

dix
Dan doe ik de laatste ook maar:

1 Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg kwart voor drie.

Endelijk staan de Stroopwafels een keer ergens eerste, al is daar wel een Delftenaar voor nodig

Pros and cons of hitchhicking integraal?

De nummer 1 klopt niet. De titel is Oude Maasweg. Er staat geen tijdstip in de titel. Dus Roger Waters kan op 1.

DjFrankie (moderator)
Ceasar schreef:
De nummer klopt niet. De titel is Oude Maasweg. Er staat geen tijdstip in de titel. Dus Roger Waters kan op 1.

die snap ik niet wat zijn de voor en tegens van de tijd dan?

Goede opmerking van DjF Franke. In de titel van het werk van Rodger Waters staat helemaal geen tijd vermeld.

Als je hier Roger Waters - The Pros and Cons of Hitchhiking (1984) even kijkt zie je dat alle songs een tijdstip als titel hebben. Zo staat het ook op de hoes.

Ach so. Maar dat zie je niet als je alleen de album titel noemt van het album van Roger Waters. Beter was het dan geweest om een losse track te noemen met daarbij de aantekening: Zie het volledige album Pros and cons of hitchhicking. Nu ziet het er op het eerste gezicht vreemd uit bimmen de andere kloktijden in de lijst. Of ben ik nu erg ambtelijk bezig....?

dix
Ceasar schreef:
De nummer 1 klopt niet. De titel is Oude Maasweg. Er staat geen tijdstip in de titel. Dus Roger Waters kan op 1.

Lekker belangrijk. Ben je zelf wel bij de tijd? De lijst is ruim een half jaar geleden afgerond.

Zeg dix, ben ik degene die deze lijst weer naar boven haalt? Nee! Dus loop even niet te zeuren zeg!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:07 uur

geplaatst: vandaag om 01:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.