Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996
zoeken in:
0
geplaatst: 13 november 2012, 14:38 uur
Rhythm & Poetry schreef:
6 nominaties van mij zijn nog over. Niet slechts als je bedenkt dat het om louter hiphop gaat.
6 nominaties van mij zijn nog over. Niet slechts als je bedenkt dat het om louter hiphop gaat.
Ik nog 7. Dat moet haast een record zijn, meestal ben ik na de eerste ronde alles op 1 of 2 na wel kwijt.
0
geplaatst: 13 november 2012, 14:54 uur
Tot mijn grote verrassing zijn er ook nog 7 nominaties van mij in de race.
Teleurstellend is de uitschakeling van bijna alle Eels nummers, waarvan er twee uitgeschakeld zijn door het imo zwaar overschatte Belle and Sebastian
.
Teleurstellend is de uitschakeling van bijna alle Eels nummers, waarvan er twee uitgeschakeld zijn door het imo zwaar overschatte Belle and Sebastian
.
0
geplaatst: 13 november 2012, 15:29 uur
herman schreef:
Ik nog 7. Dat moet haast een record zijn, meestal ben ik na de eerste ronde alles op 1 of 2 na wel kwijt.
(quote)
Hier ook een record met 7 stuks. Maar ik had dan ook de mazzel dat ik dit keer de eerste was met het indienen van een lijstje.
0
geplaatst: 13 november 2012, 17:14 uur
Van mijn 6 nominaties hebben er 2 de 2e ronde gehaald, waarvan er een alweer uit ligt: Grooveyard verliest met 6-0 van de Manic Street Preachers. 6-0! Van de Manic Street Preachers! Das een beetje alsof je naar de bioscoop gaat voor de nieuwe Bond en er wordt een programma van Omroep Max uitgezonden...
0
geplaatst: 13 november 2012, 17:16 uur
Ik heb er nog maar 2 en die zijn allebei van 16 Horsepower.. Zelfs één van de beste nummers van Suede is er al uit.
0
geplaatst: 13 november 2012, 17:21 uur
Ik heb er nog maar 3, alle metal is verdwenen, maar vooral Susan's House had ik toch wel wat verder zien komen.
0
geplaatst: 13 november 2012, 17:38 uur
Ik heb er nog maar vijf. En ik was nog wel de eerste die mocht kiezen 

0
geplaatst: 13 november 2012, 18:00 uur
6-4
3. Manic Street Preachers - Everything Must Go vs. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt
0-1 Wat heb ik toch een hekel aan MSP
3. Manic Street Preachers - Everything Must Go vs. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt
0-1 Wat heb ik toch een hekel aan MSP

0
geplaatst: 13 november 2012, 18:03 uur
Titmeister schreef:
Van mijn 6 nominaties hebben er 2 de 2e ronde gehaald, waarvan er een alweer uit ligt: Grooveyard verliest met 6-0 van de Manic Street Preachers. 6-0! Van de Manic Street Preachers! Das een beetje alsof je naar de bioscoop gaat voor de nieuwe Bond en er wordt een programma van Omroep Max uitgezonden...
Ja, nogal teleurstellend.

1-2
* denotes required fields.