MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996

zoeken in:

Rhythm & Poetry schreef:
6 nominaties van mij zijn nog over. Niet slechts als je bedenkt dat het om louter hiphop gaat.

Ik nog 7. Dat moet haast een record zijn, meestal ben ik na de eerste ronde alles op 1 of 2 na wel kwijt.

Tot mijn grote verrassing zijn er ook nog 7 nominaties van mij in de race.

Teleurstellend is de uitschakeling van bijna alle Eels nummers, waarvan er twee uitgeschakeld zijn door het imo zwaar overschatte Belle and Sebastian .

Cured
4-3

Casartelli (moderator)
Ik nog... uhm... 1.

herman schreef:
(quote)

Ik nog 7. Dat moet haast een record zijn, meestal ben ik na de eerste ronde alles op 1 of 2 na wel kwijt.

Hier ook een record met 7 stuks. Maar ik had dan ook de mazzel dat ik dit keer de eerste was met het indienen van een lijstje.

Hier ook 7

Van mijn 6 nominaties hebben er 2 de 2e ronde gehaald, waarvan er een alweer uit ligt: Grooveyard verliest met 6-0 van de Manic Street Preachers. 6-0! Van de Manic Street Preachers! Das een beetje alsof je naar de bioscoop gaat voor de nieuwe Bond en er wordt een programma van Omroep Max uitgezonden...

Ik heb er nog maar 2 en die zijn allebei van 16 Horsepower.. Zelfs één van de beste nummers van Suede is er al uit.

Ik heb er nog maar 3, alle metal is verdwenen, maar vooral Susan's House had ik toch wel wat verder zien komen.

Ik heb er nog maar vijf. En ik was nog wel de eerste die mocht kiezen

Er moet ook nog gestemd worden!

5-4

6-4

3. Manic Street Preachers - Everything Must Go vs. DJ Shadow - Building Steam with a Grain of Salt

0-1 Wat heb ik toch een hekel aan MSP

Titmeister schreef:
Van mijn 6 nominaties hebben er 2 de 2e ronde gehaald, waarvan er een alweer uit ligt: Grooveyard verliest met 6-0 van de Manic Street Preachers. 6-0! Van de Manic Street Preachers! Das een beetje alsof je naar de bioscoop gaat voor de nieuwe Bond en er wordt een programma van Omroep Max uitgezonden...

Ja, nogal teleurstellend.

1-2

Casartelli (moderator)
3-4

Manic Street Preachers

Haha, we hebben veel raaklvlakken, maar deze nou ff niet

4-5 staat het dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.